کد خبر: ۷۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 17 August 2015

رشت - ایرنا - بازیکن گیلانی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر گفت: بر اساس قرارداد یک ساله تا پایان فصل ورزشی که لیگ به پایان می رسد، در خدمت این باشگاه خواهم بود.

محمد احمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رودسر در مورد پیوستن خود به تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر گفت: شرایط این تیم بر خلاف دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی از نظر امکانات و مالی بهتر بود و به این تیم ملحق شدم و در حال حاضر، یکی از بهترین تیم های لیگ فوتبال ساحلی ایران به شمار می آید.
وی در خصوص بازی تیم های خزر رودسر و دریانوردان پارس جنوبی بوشهر اظهار کرد: سه هفته است که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده ام و روز جمعه اصلا قرار نبود در ترکیب تیم قرار گیرم و بازی کنم اما به دلیل شرایط بازی و با توجه به اینکه پارس جنوبی نتیجه را به خزر رودسر واگذار کرده بود بنا به صلاحدید کادر فنی در وقت سوم حدود هفت دقیقه بازی کردم که توانستیم کار را به تساوی بکشانیم اما در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
احمدزاده افزود: تیم خزر رودسر تیمی هماهنگ، منسجم و یکدست است که معتقدم برای نتیجه گرفتن تیم نیاز به حمایت همه جانبه دارد که انتظار دارم مسوولان شهرستان رودسر با تمام وجود حامی این تیم باشند.
وی اضافه کرد: تیم پارس جنوبی بوشهر جمعه هفته جاری در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف موج گناوه بوشهر می رود و ما در این بازی تلاش خواهیم کرد، هر سه امتیاز را از آن خود کنیم و در بالای جدول باقی بمانیم.
وی که در مسابقات فوتبال ساحلی 2015 کشور پرتغال کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی را در کارنامه خود دارد؛ عملکرد تیم ملی ایران را در این مسابقات قابل قبول دانست و گفت: در این رقابت ها مقابل تیم های صاحب نام و مطرح جهان همچون برزیل و اسپانیا نمایش عالی و پر فروغی از خود ارائه دادیم.
احمدزاده افزود: در این رقابت ها که با شرکت 16تیم جهان برگزار شد، بازی های قدرتمندی در مقابل اسپانیا نائب قهرمان 2013جهان و تیم های برزیل و مکزیک به نمایش گذاشتیم.
وی سطح فنی و کیفی مسابقات 2015کشور پرتغال را در سطوح عالی توصیف و بیان کرد: تمامی تیم ها با تمام توان و قوا در این رقابت ها شرکت کرده بودند.
محمد احمدزاده فصل گذشته عضو تیم باشگاه خزر رودسر بود؛ وی 11سال عضو تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران و متولد سال 1365رودسر است.
در هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، 13 تیم حضور دارند که در یک گروه با یکدیگر مسابقه می دهند که در ادامه پنج تیم برتر در مرحله نهایی بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند تا قهرمان لیگ مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار