دکتر لاریجانی در مشهد :
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم خودروی پژو را که 30 سال پیش از آن استفاده می‌کردیم، هم‌اکنون نیز در اختیار مردم قرار دهیم و از آنها بخواهیم که به این خودرو علاقه‌مند شوند.
کد خبر: ۷۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸ 18 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته دقایقی پیش با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد افتتاح شد.

در این مراسم رئیس قوه مقننه ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه و صنایع خودروسازی مختلف گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها به منظور نمایش تولیدات داخلی مطلوب است اما شرط اصلی که باید بدان توجه شود این است که تولید داخلی باید متناسب با شرایط دنیا ارتقای کیفی یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید احساس کنند که تولید خودروهای داخل بهینه شده و استحکام می‌یابد و اگر آنها این ترقی را مشاهده نکنند، نمی‌توان با دستور و بخشنامه با مردم برخورد کرد و نمی‌توان آن‌ها را وادار به خرید کرد.

وی با بیان این که بالا بودن تعرفه ورود خودرو عاملی برای پایدار ماندن خودروهای تولید داخل است، عنوان کرد: صنعت‌گران باید در زمینه انتخاب خودروی تولیدی سنجیده اقدام کنند و تغییرات کیفی این صنعت را در زمینه مصرف سوخت، ایمنی و ... مدنظر قرار دهند.

لاریجانی افزود: خودروسازی ما سابقه خوبی دارد و بسیار قدیمی است و حجم زیادی از کار و اشتغال را ایجاد کرده و شاخه‌های زیاد قطعه‌سازی در کشور باعث اشتغال‌زایی بسیاری از جوانان شده و تمام مسوولان در محاسبات خود باید این صنعت را در نظر قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: در شرایط آینده که فضا بازتر می‌شود، انتخاب درست و همراه با حمایت از تولید داخلی انجام دهیم تا برکات آن ملموس باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار