نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله 13 آبان گفت: ملت ایران با تکیه بر نیروی انسانی غنی، بااستعداد، کارآمد و دل‌سوز به یک ابرقدرت در منطقه و دنیا تبدیل شده است
کد خبر: ۷۹۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 04 November 2019

مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بازاریان و مسئولان دستگاه‌های لشکری و کشوری با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از مقابل سپاه ناحیه تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.

راهپیمایی‌کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کرده و هم‌چون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خون‌خوارش نشان دادند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله 13 آبان این روز را فریاد برخواسته از احساس دینی و بصیرت نسل جوان پیش‌گام در انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در 13 آبان هیمنه و قدرت پوشالی و توخالی استکبار جهانی و ایادی وابسته به کفر در هم شکسته شد.

حسن رستم‌زاد با بیان اینکه به برکت خون شهدا و دولت‌های خدمت‌گذار دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی یکی پس از دیگر خنثی شدند تصریح کرد: جوانان امروز انقلابی به عنوان موتور پیشرو مبارزه با استکبار جهانی موجبات رشد و ترقی روزافزون ایران اسلامی را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فناوری، دانش‌های نوین و بنیادی گوی سبقت را از دنیا ربوده‌اند گفت: ملت ایران با تکیه بر نیروی انسانی غنی، بااستعداد، کارآمد و دل‌سوز به یک ابرقدرت در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه ایران اسلامی با تمام بدعهدی‌ها، توطئه‌ها و کارشکنی‌ها به کارگاه بزرگ کار و خدمت به مردم تبدیل شده است افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی روز‌به‌روز در برابر اقتدار و عزت ایران اسلامی ذلیل‌تر و خارتر می‌شوند.

رستم‌زاد نیاز امروز کشور برای آبادنی را اتحاد بین مردم و مسئولین دانست و بیان کرد: در طول این  40 سال گذشته اقدامات خوبی در سطح کشور رخ داده و امید رهبری و  مردم به شما دانش‌آموزانی دوخته شده که موتور محرکه پیشرفت کشور در دست آن‌ها است.  

  اجرای سرود انقلابی توسط دانش‌آموزان دبستان شاهد 22 بهمن، قرائت بیانیه استکبارستیزی و برگزاری نقاشی زنده توسط دانش‌آموزان مدارس افروز، رفیعیان، اشجعی، خواجه نصیر و ظهیرنیا از دیگر بخش‌های راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان آستارا بود. 

هفتم لغایت 13 آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به دلیل شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 در محوطه دانشگاه تهران به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است.

 

دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آمور، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی، حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری با هدف استکبارستیزی از جمله برنامه‌های امسال ستاد گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان آستارا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار