رئیس پلیس فتای استان ایلام:
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام(فتا) گفت: مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی تعدادی از شهروندان در استان کرده بودند با هوشیاری پلیس فتا بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۹۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 10 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی، اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام، مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی که در سطح استان ایلام با عنوان شاخ شکن اقدام به تهیه و انتشار تصاویر خصوصی برخی از شهروندان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی معروف به شاخ شکن اقدام به انتشار تصاویر جوانان و نوجوانان دختر و پسر ایلامی می کردند و با الفاظ رکیک و مستهجن آنها را مورد هتک حرمت کلامی و ناسزا قرار می دادند که امروز با دستگیری آنها توسط پلیس فتا این کانال مسدود شد.

جمالی یادآور شد: کسانی که علیه گردانندگان کانال های ضد اجتماعی شاخ شکن شکایت دارند به پلیس فتا ایلام به آدرس بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره) - جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی و با به کارگیری کارشناسان فنی و متخصص و تعامل مطلوب با مقامات قضائی برابر قانون با افرادی که امنیت کاربران را در فضای مجازی به مخاطره انداخته و یا هتک حیثیت می کنند، برخورد قاطع خواهد کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار