کد خبر: ۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 20 August 2015
با حضور معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رژی جدید پخش سیما و استودیو جدید خبر این مرکز به بهره برداری رسید.

 سردار حسینی در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا وسیمای مرکز استان ایلام، اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت است.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز ایلام در دوران مدیریت آقای رحیم‌زاده منشاء تحولات گسترده و ارزشمند به ویژه در حوزه دفاع مقدس و همچنین پخش برنامه‌های زنده و مستقیم بوده است.

حجت اله رحیم‌زاده مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این مراسم توجه ویژه به موضوع دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهداء، پوشش ویژه برنامه‌های مربوط به راهیان نور و پخش شش هزار دقیقه برنامه سازی در اربعین حسینی سال گذشته، تولید و ساخت مستند‌ها و سریال‌های مختلف همچون مستند پرندگان و اعرجیون، تولید و پخش برنامه‌های رودررو و سر زده برای پیگیری مطالبات مردم از مسئولان، برگزاری جشن‌های مردمی در اعیاد مختلف در صدا و سیمای مرکز ایلام، پوشش 90 درصدی دیجیتال در سطح استان و بهره برداری از فرستنده‌های مختلف بخشی از اقدامات خود در صدا و سیمای مرکز ایلام برشمرد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز ایلام در این مراسم اظهار داشت: اولویت برنامه سازی ما در صدا و سیمای مرکز ایلام بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان سند بالادستی ارائه شده و همچنین سند توسعه استان است.

شیروی افزود: درصدد هستیم با کیفی سازی بیش از پیش برنامه‌های این مرکز و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه در حوزه دفاع مقدس زمینه توسعه استان را در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.

پیش از این مراسم با حضور معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رژی جدید پخش سیما و استودیو جدید خبر این مرکز به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار