کد خبر: ۷۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 20 August 2015

شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: مراسم بزرگداشت دکتر معین با قرائت پیام وزیر ارشاد در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.


خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت دکتر معین برگزار می‌شود


 علی شفیعی در نشست پیش از ظهر امروز در ستاد اجرایی بزرگداشت دکتر محمد معین در دفتر شهردار این شهر محور برنامه‌های بزرگداشت دکتر محمد معین را نهایی دانست.

وی با بیان اینکه عصر امروز مراسم بزرگداشت دکتر معین در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر معین توسط مدیر کل ارشاد اسلامی یا یکی از معاونان وزارتخانه ارشاد قرائت می‌شود.

شهردار آستانه‌اشرفیه این نهاد را دبیر ستاد بزرگداشت دکتر معین عنوان کرد و یادآور شد: در مراسم بزرگداشت دکتر معین دختر ایشان حضور دارد.

وی رونمایی از عکس و کتیبه دکتر محمد معین، مشق شعر، طراحی، نقالی و توزیع مقاله و کتاب را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دکتر محمد معین ذکر کرد.

این مسئول پذیرایی از مهمانان توسط دانشجویان دانشگاه مهر آستان و استقبال از عموم مهمانان توسط 30 نفر از دانش‌آموزان پیشاهنگ مدارس آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم اجرایی ستاد بزرگداشت دکتر معین برنامه‌های عصر امروز برای 90 دقیقه مفید طراحی شده و امکان تغییرات جزئی در سخنران مراسم مذکور وجود دارد.

وی توزیع پوستر و حضور دبیران ادبیات اداره‌های آموزش و پرورش استان در مراسم، حضور استادان دانشگاه و دانشجویان را از دیگر مواردی ذکر کرد که درباره آنها تصمیم نهایی اتخاذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار