امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفتمان بسیج را گفتمان منحصر به فردی دانست که منشا خیرات و برکات در سراسر ایران اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۰۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 26 November 2019

فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سالروز بسیج از انفاس قدسی حضرت امام رحمة الله علیه است، این واژه فقط در لغت نامه انقلاب اسلامی ایران لحاظ شده و بسیجی شخصیتی است که محور تمام فعالیت های عملی و رفتاری اش در راستای رضای الهی و برای خداوند است.

 وی خاطر نشان کرد: بسیجی شخصیتی است که تمام وجودش، اعمال و رفتارش، جانفشانی و شهادت طلبی اش برای اسلام، قرآن و نظام اسلامی است. به واقع بسیج یک فرهنگ است یک گفتمان منحصر به فردی که توسط امام در انقلاب حادث شد و به لطف خدا این گفتمان توانست در مقابل استیلای فرهنگ غربی به عنوان گفتمان جهانی سازی تعبیر شود و قد علم کند.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور بسیج را منشا تغییر و تثبیت هویت ملی مذهبی ایرانیان قلمداد کرد و تاکید کرد: استقامت کنونی ما مرهون وجود بسیج است که توسط امام با ژرف نگری در زمانی که جمعیت کشور ۳۵ میلیون نفر بود، ایجاد و تقویت گردید.

آریانفر با اشاره به رهنمودهای امام (ره)در مورد بسیج و بسیجی که فرمودند۲۰ میلیون نفر دیگر پشتوانه جمعیت کنونی ماست و آن بسیجی ها هستند، افزود: در مقابل غرب ایستادگی می‌کنیم و به لطف خداوند متعال فرهنگ بسیجی در پیکره جامعه ما در حال توسعه است و منشاء خیرات و برکات در تمامی حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی می شود.

وی در پایان بیان داشت: اگر امروز توانستیم در بخش‌های مختلف به شکوفایی برسیم نشأت گرفته از گفتمان بسیج و بهره‌برداری از بسیجیان است ما هم از طرف خود و آحاد کارکنان ارتش سالروز بسیج را به تمام بسیجیان غرورآفرین تبریک می‌گوییم و از خداوند علو درجات معنوی و رشد و تعالی در تمام زمینه‌ها را خواستاریم.
 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار