جشنواره کیفیت بخشی به علوم انسانی (ملاصدرا) با رویکرد تقویت و آشنایی بیشتر معلمان و دانش آموزان از رشته های علوم انسانی و ترغیب دانش آموزان به رشته علوم انسانی در سطح کشوری و استانی برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۰۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 27 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، همایش ملاصدرا که آخرین بار در سال 1394 برگزار شده بود، پس از 4 سال توسط «مرکز ترویج علوم انسانی» جانی دوباره گرفت.
اسفندیار نظری، معاونت متوسطه استان مازندران در «همایش ارتقای کیفیت آموزش علوم انسانی در مدارس» گفت: به همت مرکز ترویج علوم انسانی، همایش ملاصدرا پس از 4 سال احیا خواهد شد.
وی افزود: علوم انسانی زیربنای توسعه است، و این علم از متوسطه دوم شروع می‌شود، بنابراین لازم است تا بنیان‌های آن را در مدارس قوی کنیم.
نظری همچنین با بیان اینکه دانش‌آموزان علوم انسانی سرمایۀ اصلی کشور هستند، گفت: نظام تربیت رسمی و عمومی در افق 1404 باید مبتنی بر نظام معیار اسلامی، فرهنگ و تمدن اسلامی-ایرانی و قوام‌بخش آنها و زمینه‌ساز تحقق جامعۀ دانایی‌محور، برخوردار از توانمندی تربیتی ممتاز، توانمند در زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادها و شکل گیری هویت اسلامی- ایرانی باشد.
معاونت متوسطه استان مازندران در ادامه اظهار کرد: مرکز ترویج علوم انسانی، طلایه‌دار کار اثربخش و مجموعه‌ای برخوردار از مدیران آینده‌نگر، کمال جو و تحول آفرین است.
وی گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و مسئولین وزارتی، توجه به رشته های علوم انسانی و هدایت دانش آموزان مستعد و باهوش به این رشته است.
نظری افزود: در این راستا جشنواره کیفیت بخشی به علوم انسانی (ملاصدرا) با رویکرد تقویت و آشنایی بیشتر معلمان و دانش آموزان از رشته های علوم انسانی و ترغیب دانش آموزان به رشته علوم انسانی در سطح کشوری و استانی برگزار می گردد.
معاونت متوسطه استان مازندران ضمن تشکر از مرکز ترویج علوم انسانی برای برگزاری همایش‌های ارتقابخشی علوم انسانی در استان‌های مختلف، در پایان گفت: امیدواریم با رشد بیشتر مراکزی مانند مرکز ترویج علوم انسانی شاهد ارتقای این رشتۀ حیاتی در سطح کشور باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار