کد خبر: ۸۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 21 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد به نقل از کبنا نیوز،حجت‌الاسلام کیانی‌اصل امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به لزوم برخورد صحیح و تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان می‌خواهند با استفاده از امکانات جایی خدماتی به شهرهای اطراف آن بدهند نباید زمینه تخریب و ضربه زدن به مبداء خدمات را فراهم سازند.

وی با اشاره به پروژه‌ آب‌رسانی به حوزه کهگیلویه از رودخانه مارون اشاره و افزود: مسئولان باید بدانند که خادم ملت و مردم هستند و نحوه صحبت و پاسخگویی آن‌ها به مردم باید با احترام و اخلاق پسندیده همراه باشد.

امام جمعه لنده یادآور شد: مدیرعامل آب منطقه کهگیلویه و بویراحمد با برخورد زننده و تند با ارباب رجوع زمینه بدبینی و بی اعتمادی مردم به مسئولان و دولتمردان را فراهم ساخته که باید این مسئول از مردم به نحو مقتضی عذرخواهی کنند.

وی افزود: خود شاهد برخورد زننده این مسئول با ارباب رجوع بودم که ای کاش این اداره با این نوع تکریم ارباب رجوع ، ارباب رجوعی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل گفت: در سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مسئولان باید زمینه اعتماد مردم را فراهم سازند و همانند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مردم را ولی‌نعمت نظام و انقلاب بدانند و با متانت با مردم برخورد کنند چراکه این نوع برخوردهای ناپسند در شأن یک مسئول در جامعه اسلامی نیست.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
واقعابرخوردمدیرعاما زشت وزننده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
واقعابرخوردمدیرعامل زشت وزننده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
جناب علی آران بخاطراینکه دوروزبیشترمدیرعامل بذارت درسمت فعلیت وایسی حقیقت راانکارنکن تمام کامنتا کارخودته بنده هم ازهمکارای همراه مدیرعامل بودم وایشان نه تنهابه جناب محسنی فربی احترامی نمودندبلکه به امام جمعه ی محترم واعضای شورای شهرلنده نیزبی احترامی نمودندکه جای تاسف دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار