وریا ویسانی، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه تبریز، بعنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.
کد خبر: ۸۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 22 August 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری امسال که با حضور معاون اول ریاست جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از وریا ویسانی، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه تبریز بعنوان دانشجوی نمونه کشوری سال 93 با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

در لوح سپاس این دانشجوی دانشگاه تبریز که به امضای دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور رسیده، تصریح شده است: دانشجوی ایرانی در طول تاریخ، همواره پیشتاز جامعه بوده است. آن گاه که روح پاک او با ذهن و فکری روشن ترکیب گشت و با تحصیل و بصیرت همراه شد، می تواند منشاء روشنگری و هدایت جامعه تبدیل شود. مادامی که دانشجویان عزیز ما مزین به نور ایمان و عمل باشند و با تلاش در راه کسب آگاهی های بیشتر و توسعه مرزهای علم گام بردارند، همیشه باید از دانشگاه انتظار تحول و شکوفایی داشت.

اینجانب کسب عنوان دانشجوی نمونه را که در پرتو الطاف الهی کسب فیض از محضر اساتید گرانمایه و با پشتکار خود بدست آورده اید به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم در ظل توجهات ولیعصر(عج) با تدبیر، نوآوری، ابتکار و ابداع همواره باعث ایجاد فضای امید در کشور عزیزمان باشید.

لازم به ذکر است؛ وریا ویسانی، دانشجوی مقطع دکتری رشته اکولوژی گیاهان زراعی، گروه آموزشی کشاورزی دانشگاه تبریز است.

یادآور می شود: در سال جاری در انتخاب دانشجوی نمونه کشوری در حوزه دانشگاه های وزارت علوم ۵۸ دانشگاه در فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه شرکت کرده بودند، که در این راستا ۱۵۳ دانشجوی نمونه را به وزارت علوم معرفی و در نهایت ۴۰ نفر از این دانشجویان حوزه وزارت علوم و ۲۰ نفر از حوزه وزارت بهداشت به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

خاطر نشان می شود: انتخاب دانشجوی نمونه، هر سال، به منظور شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان به پایبندی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی و با هدف افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی فرهنگی در میان دانشجویان، از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین تمام دانشجویان کشور برگزار می گردد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار