کد خبر: ۸۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 22 August 2015

رشت - ایرنا - امین ترکاشوند بازیکن فصل گذشته تیم داماش گیلان با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست .
[امین ترکاشوند سپیدرودی شد]

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه گفت : این هافبک مهاجم در کارنامه خود سابقه حضور در چند تیم لیگ برتری را دارد و همچنین سابقه صعود با سه تیم گهر دورود ، داماش گیلان و پیکان تهران را به رقابت های لیگ برتر دارد .
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امین ترکاشوند سال گذشته در داماش گیلان بازی می کرد و پیش از این در سال های 88 تا 90 نیز در داماش حضور داشت و سابقه سه سال حضور در فوتبال رشت را در کارنامه خود دارد.
وی اظهار کرد : این بازیکن با مسوولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسید و با امضای قرارداد ، این تیم را در رقابت های لیگ دسته دوم کشور همراهی خواهد کرد .
وی ادامه داد : با پیوستن ترکاشوند به سپیدرود رشت ، در لیست ترکیب این تیم تنها یک جای خالی باقی مانده که به صلاح علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت ، طی روزهای آتی آخرین جای خالی این تیم نیز تکمیل خواهد شد .
وی بیان کرد : پیش از این نیز ، افشین عشوری زاد و میثم میرپسندیده دو بازیکن سال سال گذشته رهپویان رضوانشهر ، محمد میری هافبک وسط 25 ساله تیم های شهرداری لنگرود ، مس سونگون و خلخال دشت اردبیل ، بهنام لایقی فر دروازبان فصل گذشته داماش گیلان ، سیدرضا چاووشی و محمد دادرسی مهاجم های فصل گذشته داماش گیلان ، ابوذر رحیمی بازیکن فصل گذشته اتکای گلستان ، حامد حاجتی بازیکن فصل گذشته تیم راهیان کرمانشاه و سهیل حق شناس کاپیتان سابق سپیدرود با امضای قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته اند .
مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : همچنین چند بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با این تیم قرارداد خود را تمدید کرده اند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار