هادی فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
شهردار منطقه ۶ کرمانشاه گفت: طرح جمع آوریِ سنتی مدرن زباله که به صورت آزمایشی دراین منطقه به اجرا در آمد، به پایان رسید و مخازن زباله را پس از بازسازی مجددا بازگرداندیم.
کد خبر: ۸۰۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 28 December 2019

هادی فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص طرح جمع آوری سنتی مدرنِ زباله که به صورت آزمایشی در این منطقه به اجرا درآمده بود، اظهار کرد: اجرا کننده این طرح معاونت خدمات شهری شهرداری بود.

وی افزود: شهرداری این منطقه با هدف بازسازیِ مخازن زباله و رنگ آمیزی آنها، اقدام به جمع آوری مخازن کرد وخدمات شهری بر این سیاست بود که اگر طرح با استقبال مردم روبرو شود، همزمان با جمع آوری مخازن این طرح را به صورت آزمایشی اجرا کند.
فرهنگیان خاطر نشان کرد: سرانجام با صلاح دید خدمات شهری شهرداری، روش آزمایشیِ جمع آوری سنتی مدرن زباله پایان یافت و مخازن مجددا بازگردانده شد.

شهردار منطقه ۶ کرمانشاه با تاکید بر اینکه اجرا و پیگیری ِ این طرح بر عهده معاونت خدمات شهری شهرداری بود، تصریح  کرد: یقینا برای دستیابی به اطلاعات تکمیلی، از این مرجع می توان پیگیر شد.

وی ابراز داشت: شهرداری این منطقه  پس از جمع آوری مخازن به نوسازی آن ها اقدام و چرخ های شکسته را تعویض و آنها را رنگ آمیزی کرد.

فرهنگیان در پایان درباره اجرایی شدنِ دوباره این طرح، گفت: ممکن است این طرح در آینده مجددا اجرایی شود. این تصمیم بر عهده معاونت خدمات شهریِ شهرداری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار