مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به ساخت منازل مسکونی خانوارهای مددجو در استان اختصاص داده شده که از این میزان دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای مسکن ایتام هزینه شده است.
کد خبر: ۸۱۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 31 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،مختار خزاعی، مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: اعتبارات عمرانی این نهاد در سرفصل خرید، ساخت و تعمیرات و بهسازی منازل خانوارهای مددجو هزینه می شود.

خزاعی افزود: امسال ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای مددجو دراستان هزینه شده است.

وی بیان کرد: با این میزان اعتبار بیش از دو هزار و ۲۰۰ منزل مسکونی برای خانوارهای مددجو کرمانشاهی ساخت، خریداری و تعمیر شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: از میزان اعتبارات عمرانی اختصاصی در سال جاری دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان صرفا برای ساخت و تعمیرات ۴۶ مسکن خانوارهای ایتام تحت حمایت هزینه شده است.

مختار خزاعی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات عمرانی از محل های کمک های مردمی جمع آوری شده در طرح رضوان تامین می شود، تاکید کرد: خیران می توانند برای مشارکت در طرح خداپسندانه رضوان به دفاتر این نهاد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی emdad.ir مراجعه کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار