در پنجمین روز کاری هفته ارز و طلا روند صعودی خود را حفظ کردند.
کد خبر: ۸۱۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 01 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی های بانکی امروز نیز قیمت دلار و یور را تغییر ندادند و به مانند روز گذشته قیمت خرید دلار ۱۲۸۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲۹۵۰ تومان اعلام شد.قیمت خرید یورو نیز ۱۴۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۲۵۰ تومان تعیین شد.

براساس این گزارش، در بازار آزاد اما مارکت ها روند صعودی خود را حفظ کردند و دلار با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳۳۰۰ تومان قیمت خورد.یورو نیز با ورود به کانال ۱۵۰۰۰ تومان هم اکنون ۱۵۰۵۰ تومان قیمت دارد.

همچنین، در بازار طلای داخلی هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۸۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و در این لحظه ۲۰۷۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۶۰۰ تومان افزایش داشت و در حال حاضر ۴۷۵۶۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است،در بازار سکه اما برخلاف دیگر بازارها شاهد کاهش در قیمت ها بودیم. هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۲۰۰۰ تومان کاهش ۴۶۵۳۰۰۰ تومان قیمت دارد و هر قطعه سکه طرح قدیم با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش هم اکنون ۴۶۴۹۰۰۰ تومان قیمت دارد.نیم سکه و ربع سکه امروز افزایش قیمت داشتند و هر دو با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش به ترتیب ۲۳۸۹۰۰۰ تومان و ۱۴۹۰۰۰۰ تومان قیمت خوردند.

لازم بذکر است،در بازار طلای جهانی شاهد کاهش قیمت بودیم و هر انس طلا با ۸ دلار کاهش ۱۵۱۷/۱ دلار قیمت خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار