فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج "قاسم سلیمانی" با صدور پیامی اعلام کرد: نام، یاد و خاطره این مجاهد سرافراز تا هماره تاریخ بر تارک اسلام و انقلاب خواهد درخشید.
کد خبر: ۸۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 03 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ، در پیام سردار " علی اکبر جاویدان" آمده است: عروج آسمانی یکی از مجاهدان بزرگ، نستوه و کم نظیر جهان اسلام که عمر گرانبهای خود را صرف مبارزه با جهان کفر کرد غمی بزرگ و ضایعه ای عظیم برای ملت و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

سردار سلیمانی عزیز که در طول عمر پربرکت خود به امیدی برای افراد مظلوم و دوستداران نظام و در عین حال به خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شده بود، بیش از ۴۰ سال آمریکای جنایتکار و سرسپردگان و ایادی اش را در حسرت وارد آوردن کوچکترین صدمه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی گذاشت.

نام پرافتخار سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز آنچنان ترس و واهمه ای در دل سیاه دشمنان اسلام و انقلاب انداخته بود که به چیزی جز از سر راه برداشتن ایشان فکر نمیکردند و انجام آن را جزو آمال و آرزوهای پلید خود قرار داده بودند تا بدینوسیله بتوانند به سیاست های استعمارگرانه و جنگ طلبانه خود خصوصا در منطقه ادامه دهند.

پوشیدن رخت زیبا و مقدس شهادت در ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) توسط بزرگترین مدافع حرم شریفش، تنها یک موضوع را متصور می سازد و آن هم بر حق بودن مبارزات و دفاع جانانه ای که بزرگ سردار جهان اسلام و همرزمان غیرتمندش انجام می دادند.

آسمانی شدن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بار دیگر زبونی، خفت، خاری و ناتوانی دشمنان اسلام را به منصه ظهور رساند و بی شک راه پرافتخار سلیمانی ها با اقتدار از سوی همرزمان وی و ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار