کد خبر: ۸۱۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 04 January 2020

به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم غیور و شهیدپرور اردبیل امروز پس برگزاری نماز جمعه، در حرکتی خروشان، شهادت سردار سلیمانی به دست جنایتکاران آمریکایی را محکوم کردند.

مردم ولایت‌مدار اردبیل در این راهپیمایی باشکوه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، از مقام شامخ شهید قاسم سلمانی تجلیل کردند.

ملت همیشه در صحنه و استوار دارالرشاد اردبیل با حضور بی‌نظیر خود در سرتاسر استان، اردبیل را به ملک سلیمانی تبدیل کردند.

سردار جلیل بابازاده ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: از دست دادن حاج قاسم سلیمانی غم و اندوه بزرگی برایمان به‌همراه دارد ولی او به آرزویش رسیده است، امروز این ما نیستیم که باید نگران باشیم، در حقیقت این دشمنان هستند که باید نگران باشند چرا که در محور مقاومت سلیمانی‌های بسیاری داریم.

وی با اشاره به فتح‌های بسیار فرمانده سپاه قدس در منطقه افزود: سردار سلیمانی در تکمیل مسیر انقلاب اسلامی قدم‌های استوار بزرگی برداشت و محور مقاومت را به این مرحله رساند؛ امروز و از این تریبون به دنیا اعلام می‌کنیم، محکم‌تر از گذشته راه او را ادامه خواهیم داد.

فریاد انزجار مردم خلخال از جنایت آمریکا در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی

به دنبال شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز مردم خلخال بعد از اقامه نماز جمعه در صفوف به هم پیوسته با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر تروریسم و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از استکبار جهانی و آمریکا به نمایش گذاشتند.

امروز حضور مردم خلخال در راهپیمایی محکومیت جنایت استکبار جهانی در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی و همراهان وی به حدی بود که سرتاسر خیابان امام خمینی(ره) خلخال در بلوار ۱۷ شهریور از مقابل مصلی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تا میدان جانبازان خلخال مملو از دوستداران سردار رشید اسلام سردار سلیمانی بود.

فریدون بابایی فرماندار خلخال در حاشیه راهپیمایی مردم خلخال که با موضوع محکومیت ترور سردار شهید سلیمانی در خلخال برگزار شد، گفت: قطعاً حرکت‌های ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که حرکتی ماندگار در مقابله با جنایات آمریکا در منطقه است در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرماندار خلخال افزود: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هزاران سردار سلیمانی دیگر از ایران در یک رویش عظیم دفاع از آرمان انقلاب و نظام را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام جعفر توحیدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان خلخال نیز با اشاره به این جنایت آمریکایی و صهیونیستی، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک افتخار عظیم برای ملت ایران بود که توانست یک تنه آمریکا را از پای درآورد و سرکرده آمریکا در منطقه و حامیان تروریست‌پرور وی در منطقه و داعشیان را در مدت کوتاهی سرکوب نماید.

وی شهادت سردار سلیمانی را  آغاز حرکتی نو بر علیه استکبار جهانی در منطقه عنوان کرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی درسی از مقاومت و ایثار و گذشت و دفاع از حرم اهل بیت(س) بود که باید جوانان امروز این درس را به گوش و جان سپارند و الگویی بهتر از سلیمانی‌ها در راه شهادت و دفاع از اسلام وجود ندارد.

خروش مردم پارس آباد به پاس رشادت‌های سردار سلیمانی

مردم غیور و ولایی شهرستان پارس آباد پا به پای دیگر شهرهای ایران اسلامی و استان اردبیل در محکومیت ترور سردار سلیمانی و تجلیل از مقام شهادت ایشان به راهپیمایی پرداختند.

مشگین‌شهر یکپارچه ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد

پس از اقامه نماز جمعه، مردم انقلابی مشگین‌شهر با همراهی مسئولین بصورت خودجوش با حضور در خیابان اصلی شهر راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دشمنان اسلام و مزدورانش را در خصوص ترور شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی محکوم کردند.

- انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار