رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: جامعه حقوقی جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی را در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۱۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 08 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ، رسول بهرامی پور در هیأت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان استان که با موضوع «نقش سردار سلیمانی در ارتقای حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت این سردار رشید، اظهار داشت: اتفاقی که افتاد با هیچیک از قواعد بین‌المللی انطباق ندارد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: جامعه حقوقی به منظور مقابله با تروریسم بین‌المللی و حمایت از حقوق بشر از تمام ظرفیت خود جهت پیگیری این موضوع در مجامع بین‌المللی استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس از طریق مجاری و مراجع ذیربط پیگیری حقوقی خواهیم کرد و نتیجه آن به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

بهرامی پور با بیان اینکه این اقدام تروریستی آمریکا، گذشته از آنکه نقض حاکمیت و استقلال سیاسی کشور عراق است، گفت: همچنین این اقدام به دور از قواعد بین المللی در کشور دیگر و بر خلاف توافقات حاکمیت سرزمینی اتفاق افتاد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس قواعد و قوانین بین‌المللی دفاع مشروع، مطالبه‌گری و پاسخگویی به این اقدام کور تروریستی حق مسلم ایران است.

وی ادامه داد: این دشمن خبیث اسلام پس از این اقدام شرم‌آور فضای مجازی را که تصویر سردار را به سراسر دنیا مخابره می‌کرد، مسدود کرد.

بهرامی‌پور گفت: دشمنان بدانند شهید قاسم سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی خواهد بود و انتقام سختی خواهیم گرفت.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: تفکر این شهید بزرگوار در جامعه جاری و ساری خواهد بود و اجازه نخواهیم داد پرچم عدالتخواهی این بزرگوار بر زمین بیفتد.

وی به حضور پرشور و بی نظیر مردم در مراسم تشییع این شهید اشاره کرد و بیان داشت: با این اجتماع عظیم مردمی مسئولین بی بصیرت ما متوجه باشند که مردم به موقع خادم را از خائن تشخیص می‌دهند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار