پس از انتشار تصویری شائبه بر انگیز از نتایج رای گیری؛
تابناک / کیهان هاشم نیا یکی از اعضای هئیت رئیسه این تشکل مهم اصولگرایی استعفای خود را اعلام و عملا دیگر با این تشکل اصولگرایی همکاری نمیکند.
کد خبر: ۸۱۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 03 February 2020

تابناک / کیهان هاشم نیا یکی از اعضای هئیت رئیسه این تشکل مهم اصولگرایی استعفای خود را اعلام و عملا دیگر با این تشکل اصولگرایی همکاری نمیکند.

 

تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بنا به ادعای انتشار دهندگان آن، مربوط به رای گیری کاندیداهای مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یکی از تشکل های مهم اصولگرایی استان بود.

 

http://uupload.ir/files/6p34_111.jpg

حالا اما شنیده می شود کیهان هاشم نیا یکی از اعضای هئیت رئیسه این تشکل مهم اصولگرایی استعفای خود را اعلام و عملا دیگر با این تشکل اصولگرایی همکاری نمیکند.

به نظر میرسد که علت این استعفای غیر منتظره، بروز اختلاف نظرهایی در جمع هئیت رئیسه این تشکل اصولگرایی می باشد.

گفتنی است که مطابق با تصویر منتشر شده جبار کوچکی نژاد بیشترین آرا را برای قرار گرفتن در لیست نهایی گزینه های مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به دست آورده، با این حال برخی رسانه ها گزینه های مورد حمایت این تشکل اصولگرایی در رشت را سید علی آقازاده، حسن کربلایی و مجید دلاور دانسته اند.

اگر چه نمی توان استعفای هاشم نیا را به عدم حضور کوچکی نژاد در لیست نهایی این تشکل مرتبط دانست اما هرچه که هست این استعفا نشان از وجود برخی اختلاف نظرها در این تشکل سیاسی که چند مدتی بیشتر از موجودیت آن نمی گذرد دارد.

در همین راستا متن استعفای کیهان هاشم نیا به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران و خواهران هم میثاق عزیز

به دلایل مختلفی، امکان همکاری با گروه راهیان را در این مقطع ندارم.
از همه دوستان فرهیخته و اساتید عضو این مجموعه وزین و‌ارزشمند، حلالیت می طلبم.
تاکید می کنم راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان یکی از نادر گروه های مستقل و مستقر در گیلان است که سلسله مراتب آن نیز در همین استان پی ریزی شده است. این گروه، ساختاری اجتماعی و بر مبنای اعتماد عمومی پایه ریزی شده است. امیدوارم برادران و خواهران عزیز عضو در این گروه، مبانی حرکت خود را تقویت نموده و با اصلاح فرایند های کاری آن، به مقاصد عالیه انقلابی بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هرچه بیشتر و سریع‌تر نائل آیند.
.از اینکه در جمع شما نیستم محزون و متاسفم.

کیهان هاشم نیا، ۱۱ بهمن ۹۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار