کد خبر: ۸۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 24 August 2015

رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه به مناسبت آغاز هفته دولت از افتتاح و بهره برداری از 73 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی ، تولیدی در این شهرستان خبر داد.
[آغاز بهره برداری از73طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت درآستانه اشرفیه]

حسین اسماعیلیان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای بهره برداری از این طرح ها حدود380 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات اجرای این طرحها از محل اعتبارات استانی ، ملی و سایر منابع تامین شده ، اظهار داشت: پروژه های ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد، پروژه های راه و شهرسازی شامل زیرسازی و آسفالت راههای روستائی، گازرسانی ، کشاورزی شامل افتتاح کارخانه های برنجکوبی ،دامداری صنعتی ، افتتاح پل عابر پیاده ، پروژه های برق ، طرحهای هادی ، خانه بهداشت ، پروژه گالری نمایشگاهی، پروژه های خدمات شهری آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر از جمله طرحهایی است که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
اسماعیلیان افزود: افتتاح پروژه سایت رادار هواشناسی ، افتتاح گلزار شهداء والامقام ، افتتاح پروژه های آب و فاضلاب ، افتتاح پروژه های دانشکده پزشکی ، افتتاح مرکز پرورش ماهیان و... نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان است.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر یادآور شد: امسال همچنین همزمان با آغاز هفته دولت مراسم بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر و یادواره شهیدان کارمند نیز در این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: عطر افشانی و گلباران مزار شهداء والامقام، دیدار با امام جمعه ، شرکت مسوولان در نماز جمعه ، دیدار مسوولان اجرایی با مردم، تجلیل از کارمندان نمونه ، برگزاری دعای پرفیض ندبه و...نیز از دیگر برنامه های جنبی است که امسال از سوی ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان برگزار می شود.
فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دولت سال گذشته تعداد 58 طرح با اعتبار حدود 91 میلیارد و 600 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید، افزود: افتتاح طرحها و پروژه های هفته دولت این شهرستان امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری دارد.
اسماعیلیان ارائه خدمات به مردم را از اهداف مهم دولت دانست و یادآور شد: دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای را برای مردم به انجام رسانیده که هفته دولت فرصت بسیار ارزنده ای است تا این خدمات هرچه بهتر به مردم انعکاس داده شود.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری در سال 1360به دست منافقان کوردل هفته دولت نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار