فرماندار تنگستان گفت: برای تکمیل طرح‌های عمرانی تنگستان ۲۵۵ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به این شهرستان ابلاغ شده است که بین دستگاههای مختلف اجرایی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 24 August 2015
غلامرضا ترک‌زاده در آیین تجدید میثاق با شهدای والامقام در گلزار شهدای تنگستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: حضور مسئولان شهرستان تنگستان در گلزار شهداء بیانگر تجدید پیمان دولت‌مردان با شهداء ،ارزش‌های آنان، آرمان‌های بلند امام راحل، انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر است.

وی، بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: امروز آحاد ملت و دولت با وحدت کلمه از دستاوردهای انقلاب اسلامی که ما وارث آن هستیم پاسداری می‌کنند.

فرماندار تنگستان با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مردم بیان کرد: وظیفه فردی و اخلاقی مسئولان این است که در راه رضای الهی و جلب رضایت عمومی کوشا و ساعی وارد عرصه عمل شوند.

ترک‌زاده به ویژه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان تنگستان اشاره و اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت در این شهرستان برنامه‌های فرهنگی و عمرانی متنوعی  پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مهمی در تنگستان افتتاح می‌شود تصریح کرد: امسال برای تکمیل طرح‌ها اعتبارات لازم از محل‌های مختلف تملک دارایی، ارزش افزوده، عوارض آلایندگی و ملی متمرکز ابلاغ می‌شود که نقش مهمی در تسریع اجرای طرح‌های عمرانی دارد.

فرماندار تنگستان از ابلاغ اعتبارات تملک دارایی به تنگستان خبرداد و گفت: برای تکمیل طرح‌های عمرانی تنگستان 255 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به این شهرستان ابلاغ شده است که بین دستگاههای مختلف اجرایی توزیع می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار