رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست خبری عنوان کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: سه خوابگاه با ظرفیت ۹۰۰ نفر را به مدت پنج روز برای میزبانی شرکت کنندگان در جشنواره قرآن و عترت تجهیز کرده‌ایم، هم چنین ۱۸ سالن دانشگاه جهت میزبانی مسابقات و اجلاس معاونین دانشجویی فرهنگی مشاوره و تربیت بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی تجهیز شده‌اند و هم چنین دانشگاه علوم پزشکی ایران آمادگی برگزاری مسابقات را تا سقف ۸۰۰ نفر پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 25 August 2015

به گزارش تابناک یزد، حاج میر اسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس اجرایی بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کشور در نشست خبری که امروز به همین مناسبت برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از این که دانشگاه علوم پزشکی ایران افتخار میزبانی این دوره از جشنواره قرآن و عترت را پیدا کرده است افزود: امیدواریم میزبانی خوبی را به عمل بیاوریم و تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا در بخش‌های مختلف خدمات رسانی مطلوبی را به شرکت کنندگان داشته باشیم .

 وی در خصوص اقدامات دانشگاه علوم پزشکی ایران برای این جشنواره گفت: سه خوابگاه با ظرفیت 900 نفر را به مدت پنج روز برای میزبانی این عزیزان تجهیز کرده‌ایم، هم چنین 18 سالن دانشگاه جهت میزبانی مسابقات و اجلاس معاونین دانشجویی فرهنگی مشاوره و تربیت بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی تجهیز شده‌اند . دانشگاه علوم پزشکی ایران آمادگی برگزاری مسابقات را تا سقف 800 نفر پیدا کرده است.

 وی در ادامه افزود: تدابیری انجام شده تا سی دی تمامی مسابقات به کلیه شرکت کنندگان ارائه شود و سرودی نیز با حضور گروهی 60 نفره با موضوعیت بیستمین جشنواره قرآن و عترت و با شعری که در نوع خودش بی نظیر است ساخته شده است.

 رئیس اجرایی بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کشور هم چنین از ساخت تیزر تلویزیونی برای تبلیغ این جشنواره در رادیو و تلویزیون خبر داد و افزود: ساخت 5 کلیپ با محوریت جشنواره برای پخش در طول برگزاری مسابقات نیز آماده خواهد شد.

 حاج میراسماعیل از اجرای طرح ملی فضاسازی قرآنی به صورت پایلوت برای اولین بار در کشور خبر داد و هم چنین از ارائه سه ویژه نامه در طول مدت این جشنواره با همکاری دانشگاه و معاونت فرهنگی نیز اشاره کرد.

 وی در ادامه سخنان خود افزود: امکان بازدید شرکت کنندگان این مسابقات را برای 7 نقطه زیارتی در تهران فراهم آورده‌ایم و تلاش کردیم تا با برنامه ریزی ویژه‌ای 13 کلاس فرهنگی آموزشی برای این عزیزان در طول مدت سه روز برگزاری این جشنواره اختصاص دهیم.

 وی با بیان اینکه این جشنواره با شعار دانشگاه اسلامی فرهنگ قرآنی و سلامت معنوی شروع به کار خواهد کرد اظهار داشت: بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کشور در تاریخ 7 شهریور 94 از ساعت 9 صبح افتتاح خواهد شد و سه روز بعد در 9 شهریور در محفل انس با قرآن و با حضور قاریان بین المللی پایان خواهد پذیرفت.
منبع: خبرگزاری دانشجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار