رئیس شورای اداری قوچان خبر داد
رئیس شورای اداری قوچان گفت: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به قوچان در سال 92 نزدیک به 20 میلیارد تومان با پیشرفت 25 درصدی پروژه‌ها بوده در حالی که امسال با اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار 56 درصد پیشرفت رخ داده است.
کد خبر: ۸۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 24 August 2015
علیرضا قامتی در دیدار اعضای شورای اداری قوچان با امام جمعه این شهرستان در سالن جلسات دفتر امام جمعه اظهار کرد: امروز انقلاب و جهان مرهون رشادت‌ها و از جان گذشتگی امام و شهیدان بوده است و دولت اساس حرکت خود را برخورد صادقانه با مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد امید و نشاط قرار داده است.

وی با اشاره به این موضوع که دولت از ابتدای کار خود نگاه ویژه‌ای به سیاست خارجی و ایجاد امنیت پایدار همراه با منطق را داشته است، بیان کرد: توجه به اقتصاد و معیشت مردم همراه با روحیه همدلی و همزبانی میان مسئولین با مردم از اصول ساختاری و سیاست‌های تنظیمی این دولت به شمار می‌آید.

فرماندار قوچان با یادآوری این مطلب که مردم در حوزه اقتصادی و زندگی دچار مشکل بوده و دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه به فکر حل این موضوع باشند، گفت: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به این شهرستان در سال 92 نزدیک به 20 میلیارد تومان با پیشرفت 25 درصدی پروژه‌ها بوده در حالی که امسال با اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار 56 درصد پیشرفت رخ داده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با همدلی و تعامل در حرکتی بسیجی‌وار و جهادی به دنبال رضایتمندی مردم باشند، تصریح کرد: قانون در تمام عرصه‌ها باید رعایت شده و مسئولان اجرایی در یک رفتار منطقی با ارباب رجوع اطلاعات را صادقانه و دقیق برای جلب اعتماد بیشتر ارائه بدهند.

قامتی با اشاره به انتخابات پیش رو و تعامل ایجاد شده میان دستگاه اجرایی و هیئت نظارت در این شهرستان، خاطرنشان کرد: رعایت قانون و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو باید در سرلوحه امور قرار بگیرد تا با ایجاد تعامل میان حوزه نظارت و اجرا یکی از بهترین انتخابات در قوچان رقم زده شود.

وی، مردم را نقطه اتکاء نظام اسلامی برشمرده و افزود: اصحاب رسانه باید با رعایت چارچوب‌ها نقدهایی منطقی ارائه بدهند و روحیه نشاط و امید را در میان مردم بارورتر سازند.

رئیس شورای اداری قوچان با اشاره به این موضوع که در حوزه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان مانور گسترده‌ای انجام شده است، بیان کرد: دادگستری و دادستانی این شهرستان نیز طرحی برای جلوگیری از طلاق ارائه دادند تا قبل از ازدواج مشاوره و آموزش به زوجین داده شود که در آینده نتیجه این طرح مشخص می‌شود.

وی با بیان این مطلب که قانون‌گذار این اختیار را به شورای شهر در عزل و نصب شهردار داده است، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع سرعت بخشیدن به روند انتخاب شهردار به طور رسمی بوده که پس از انتخاب رسمی باید همه برای پیشرفت شهر کمک‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار