استاندار آذربایجان شرقی در آیین بهره‌برداری ازپروژه تقاطع سه سطح شهید حمید باکری :
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و گردشگرانی که به این شهر می‌آیند از تمیزی و نظافت آن می‌گویند که این امر امتیاز مهمی برای شهرداری تبریز به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 25 August 2015
به گزارش تابناک تبریز استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در حال حاضر با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و مسوولان دولتی نیز درکنار این مجموعه هستند.

دکتر اسماعیل جبارزاده دوشنبه شب در آیین بهره‌برداری از فاز دوم پروژه تقاطع سه سطح شهید حمید باکری، افزود: اگر روزی تبریز، چهره شهری عقب‌مانده را داشت، امروز در سایه تلاش دو سال اخیر شهرداری، به شهری زیبا و متفاوت تبدیل شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیر پروژه تقاطع سه سطح شهید حمید باکری در رفع مشکل ترافیکی ورودی شهر تبریز از سمت تهران، گفت: فاز اول این پروژه مهم ترافیکی سال گذشته توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد و بهره‌برداری از فاز دوم آن همزمان با آغاز هفته دولت و پیش از موعد مقرر، موجب خرسندی است.

وی افزود: تلاش شهرداری تبریز با همکاری اداراتی نظیر آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت برق، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی منجر به اجرای این پروژه مهم شهری شده است.

جبارزاده با تاکید بر این که بنای دولت تدبیر و امید بر وحدت و همدلی مسوولان و مردم است، اظهار داشت: درگذشته به دلیل سوء تفاهم بین ادارات، برخی از پروژه‌های شهری دچار رکود و توقف شده بود، اما امروز در سایه وحدت و همدلی مسوولان و دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های مهمی همچون تقاطع شهید باکری با سرعت مثال‌زدنی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همت تمام مسوولان بر این است که با حمایت از اقدامات عمرانی شهرداری، تبریز را نگین شهرهای ایران کنند.

پروژه تقاطع سه سطح شهید حمید باکری یکی از پروژه‌های مهم شهر تبریز است که فاز دوم آن با طول 285 متر و عرض 17 متر با هزینه‌ای بالغ بر 95 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پروژه نقش اساسی در روان‌سازی و تسهیل ترافیک ورودی شرق تبریز خواهد داشت و به عنوان پروژه‌ای با معماری زیبا به یکی از نمادهای تبریز تبدیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار