در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای خلخال آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 25 August 2015
نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در این آیین گفت: برای اجرا و تکمیل عملیات اجرایی گازرسانی به این 12 روستای کرد نشین شهرستان خلخال بیش از 70 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
جلیل جعفری بنه افزود: هفته دولت امسال شش پروژه گازرسانی روستایی با صرف 35 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
او اظهار کرد: گازرسانی به تمام روستاهای کرد نشین خلخال در اولویت کاری مسوولان این شهرستان و شرکت گاز استان اردبیل قرار گرفته و تعدادی از 12 پروژه گازرسانی روستایی تا پایان فصل کاری امسال تکمیل و باقیمانده پروژه ها نیز سال آینده به بهره برداری می رسد.
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش دولتمردان در محرومیت زدایی و ارائه خدمات ارزنده به مردم
مناطق محروم خلخال اظهار کرد: روستاهای بلوکانلو ، اوجقاز سفلی و علیا ، مصطفی لو ، گلستان سفلی و علیا ، حاجی آباد ، مورستان و میل آغاردان از جمله روستاهای کرد نشین خلخال هستند که به دلیل قرار گرفتن در منطقه سردسیر خلخال در اولویت کاری پروژه های گازرسانی این شهرستان قرار گرفته و پروژه های گازرسانی به این روستاها در شرایط سخت کاری و با توجه به صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه امسال اجرا می شود.
به گزارش ایرنا ، علی نظری فرماندار خلخال نیز در این آیین با قدردانی از تلاش نماینده مردم خلخال در مجلس در تامین اعتبارات مورد نیاز طرح های گازرسانی این شهرستان از محل اعتبارات ملی گفت: تا پایان سال 95 تمام روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار و شاخص بهره مندی از گاز در خلخال به 100 درصد خواهد رسید.
ودود پناهنده ، معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل هم گفت: در سال گذشته و امسال بیشترین تعداد پروژه های گازرسانی استان در شهرستان خلخال اجرا شده و تا پایان سال آینده شاخص بهره مندی از گاز در این شهرستان به 100 درصد خواهد رسید.
شهرستان خلخال با بیش از 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادقى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
آقاي نظرى ازچه بابتى ازنماينده خلخال تشكر مى كند،مگر اعتبارى نماينده خلخال براى پروژه هاي گازرساني جذب كرده است؟تشريف بياورند طلب هاي پيمانكاران شركت گاز اردبيل راببيند كه باپول پيمانكاران پروژه ها را افتتاح كرده وعوام فريبى مى كنند.محل اعتبارات هم ازبند ق تبصره ٣ مي باشدونمايندگان كوچكترين نقشى دراين موردندارندبالاخص نماينده خلخال.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار