رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از عقد قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء جهت ساخت و تجهیز بیمارستان خبر داد و گفت: بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابه شهدای تجریش راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 25 August 2015
علی‌اصغر پیوندی در مراسم افتتاح دستگاه شتاب‌دهنده خطی در بیمارستان شهدای تجریش اظهار داشت: بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستانی استراتژیک و فرادانشگاهی محسوب شده و این مسئله به دلیل حضور اساتید مجرب، اقدامات برجسته و تجهیزات خوب است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای تجریش فرااستانی و فرادانشگاهی است، بیان داشت: باید جهت ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به بیماران، رویکردهای دیگر و توجه‌های جدی داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از عقد قرارداد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خبر داد و گفت: بر همین اساس، در خردادماه سال 96 شاهد افتتاح بیمارستان 600 تخت‌خوابه شهدای تجریش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیش از 5 میلیبون و 200 هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمارستان شهدای تجریش هستند، افزود: 3 هزار و 800 تخت در این بیمارستان وجود دارد و استاندارد تعداد تخت‌ها برای هر یک‌هزار نفر یک تخت است و 1500 تخت کمبود داریم که انشاءالله در دولت تدبیر و امید این مسئله به سرانجام می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار