کد خبر: ۸۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 02 March 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گشت بازرسی تعزیرات، انبار تجهیزات پزشکی احتکار شده در یاسوج کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، براتعلی صالحی با بیان اینکه داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی زیر ذره بین  سازمان تعزیرات حکومتی  قرار دارند، از کشف مقادیر قابل توجه دستکش توسط بازرسان تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی افزود: متخلفین، منتظر اشد مجازات باشند با کسانی که در این برهه حساس که سلامت مردم در خطر است، مایحتاج شهروندان را، احتکار ، یا گرانفروشی می‌کنند بدون اغماض برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گشت بازرسی تعزیرات  از یک عرضه کننده کالای پزشکی ، طی عملیات سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

وی بابیان اینکه در این زمینه محل کسب پلمپ شد گفت: ماسک‌ها در محل کشف بین مردم توزیع شد و دستکش ها هم بعد از روند قانونی بین مردم توزیع می‌شود. 

صالحی گفت: در گشت مشترک سازمان صمت با رویکرد تشدید نظارتها و بررسی تمام داروخانه ها و تجهیزات پزشکی و بهداشتی کل استان با مراجعه به واحد پزشکی تقاضای دستکش و ماسک نمودند که با جواب نداریم و نصب دست نوشته ماسک نداریم مواجه شده که در بررسی انبار مشخص شد مقادیر ماسک و تعداد۸۰۰۰ هزار جفت دستکش موجود بوده و از عرضه خودداری می‌کرد کشف و ضبط گردید.

براتعلی صالحی  اظهار داشت: با ملتهب شدن بازار با همکاری دستگاه قضایی ،سازمان صمت، نیروی انتظامی،سپاه،دستگاه امنیتی،بازرسی ها به وفور باشدت و، حدت تمام در بازار یاسوج و دیگر شهرهای استان انجام شده، و عملکرد سازمان تعزیرات ‌و دیگر دستگاهها با متخلفان و کسانی که در بازار نابسامانی ایجاد کنند بسیار قاطع است و نه تنها با محتکران تحت عنوان محتکر برخورد می شود بلکه آنها اخلال گران نظام در اقتصاد جامعه شناخته خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار