یگان جنگ‌های نوین ناوگان شمال نداجا با بهره‌مندی از تجهیزات رفع آلودگی نسبت به گندزدایی اماکن عمومی شهر رشت و بندرانزلی اقدام کرد.
کد خبر: ۸۲۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 04 March 2020

اقدامات نیروی دریایی ارتش برای گندزدایی اماکن عمومی گیلان ادامه دارد

 

 یگان جنگ‌های نوین منطقه چهارم نداجا امام رضا(ع) انزلی با توجه‌ به شیوع ویروس کرونا شب گذشته از ساعت 21 تا 3 بامداد با استفاده از تجهیزات و امکانات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی شهر رشت و بندرانزلی کرده است.

این اقدامات ویژه در راستای اجرای طرح مردم یاری و در ادامه روند کمک به رفع آلودگی و گندزدایی محوطه‌ها و اماکن عمومی استان از سوی یگان جنگ‌های نوین منطقه چهارم نداجا امام رضا(ع) انزلی انجام شده است و گندزدایی و رفع آلودگی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی نیز از جمله این اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا است. 

همچنین نیروی دریایی ارتش با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی که عموماً در شرایط اضطراری کاربرد دارد و با بهره‌مندی از انواع خودروهای آب پاش و رفع آلودگی و کارکنان خدوم اقدام به گندزدایی اماکن عمومی شهری، تجهیزات و تاسیسات سایر شهرهای مختلف استان نیز کردند.

تجهیزات و دستگاه های جنگ‌های نوین ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره قابلیت آلودگی‌زدایی و گندزدایی در سطح وسیع را دارند و با به‌کارگیری این تجهیزات می‌توان در کمترین زمان کار رفع آلودگی و گندزدایی را انجام داد.

همچنین انجام اقدامات موثر رفع آلودگی با بهره‌مندی از این تجهیزات در شهرهای خمام، لاهیجان، رودبار، منجیل و بخش خشکبیجار در روزهای آینده جزو دیگر برنامه‌های ناوگان شمال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار