کد خبر: ۸۳۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 14 March 2020
فیلی گفت: در صورت کوتاهی و سهل انگاری در زمینه اسکان مسافران در پارک ها ، با خاطیان و عوامل اجرایی شهرداری برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ، «عزیز فیلی» با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه جمعه (۲۳ اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه با این بحران، کلیه شهرداران ۱۸ گانه استان از تجمع شهروندان در فضاهای عمومی جلوگیری کنند.
 
جانشین استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداران شهرهای مختلف استان از اسکان و حضور مسافران عبوری و شهروندان در پارک ها، میادین، بلوارها، فضاهای تفریحی و اقامتی ممانعت کنند.
 
فیلی تاکید کرد: در صورت کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه، با خاطیان و عوامل اجرایی شهرداری برخورد قانونی خواهد شد.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرهای ۱۸ گانه استان توسط شهرداری‌ ها ضدعفونی می شوند، تاکید کرد: ضدعفونی مناطق شهری باید با اولویت مناطق حاشیه و فقیرنشین شهر انجام شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش از هم وطنان خواست برای حفظ سلامتی خود سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به زمان دیگری موکول کنند و افزود: انتظار می رود مردم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در خانه های خود بمانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار