کد خبر: ۸۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 26 August 2015


سرمربی ملوانی ها معتقد است اگر از موقعیت هایشان در این بازی استفاده می کردند هیچگاه این نتیجه رقم نمی خورد.
    [استیلی:در عین شایستگی باختیم]

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در کنفرانس خبری پایان بازی تیمش در برابر گسترش گفت: امروز در عین شایستگی باختیم و در نیمه اول و دوم موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم و به دلیل تاثیر بارش باران هم مجبور بودیم رو به توپ‌هایی هوایی بیاوریم، حریف مان هم از یک موقعیتی که داشت استفاده کرد و ما روی یک غفلت گل خوردیم و پس از آن نیز تعویض‌هایی که انجام دادیم به دلیل بازی هجومی بود، آمدن رافخایی به دلیل سه مهاجم داشتن بود و آهی را نیز برای استفاده از قدرت سرزنی وی به زمین آوردیم، در کل ما اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم این نتیجه رقم نمی‌خورد.
وی ادامه داد: ما در این بازی غافلگیر شدیم و گل دقیقه 2 همه محاسبات ما را بهم ریخت و حریف به لاک دفاعی رفت و رو به ضد حمله آورد، البته شرایط جوی هم تاثیر داشت اما باید بدانیم اگر قدر موقعیت‌هایمان را ندانیم به مشکل می‌خوردیم.

استیلی در رابطه بازی مستقیم تیمش گفت: به دلیل اینکه توپ در زمین گیر می‌کرد ما مجبور بودیم، اگر زمین صاف بود و باران به ما اجازه می‌داد روی زمین بازی خوبی انجام می‌دادیم ولی ما به خاطر بارش باران مجبور بودیم که رو به بازی مستقیم و هوایی بیاوریم.

سرمربی ملوانان در مورد جناح چپ این تیم و بازی عزیز معبودی گفت: با توجه به اینکه افشین بشتر در فاز حمله است و دفاع چپ ما خوب است و عزیز معبودی هم خوب بازی می‌کند اما چون افشین در حمله بود گاهی اوقات با دو بازیکن حریف تنها می‌شد به مشکل خوردیم. معبودی یکی از بهترین مدافعان چپ است که سال ها در این پست بازی می کند و ما نیز به غیر وی بازیکنی در این سطح در این پست نداریم.

استیلی در پایان گفت: ما در بازی برابر استقلال اهواز نیز همین تعداد موقعیت را داشتیم اما در بازی توانستیم استفاده کنیم و در این بازی نتوانستیم، آوردن بازیکنی مانند رافخایی هم به همین دلیل بود که متاسفانه آن طور که می خواستیم نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار