محمد امیدی از ایجاد فروشگاه اینترنتی از طریق پست در همدان خبر داد و اظهار کرد: اداره پست همدان شرایط ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی در همدان را تسهیل کرد.
کد خبر: ۸۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 11 April 2020
مدیرکل پست استان همدان گفت: پست همدان بستر لازم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان و اخذ وجوه مرسولات فروخته شده اینترنتی به شکل پرداخت در محل را ایجاد کرد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: پست همدان بستر لازم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان و اخذ وجوه مرسولات فروخته شده اینترنتی به شکل پرداخت در محل را ایجاد کرد.

مدیرکل پست استان همدان بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رونق فروش اینترنتی در بسیاری از فروشگاه‌ها، پست هم در این زمان خدمات‌رسانی دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در فروش اینترنتی احتمال کلاه‌برداری وجود داشت و مردم نیز راغب به پرداخت پول در محل هستند، نیاز به یک شخص قابل اعتماد مانند پستچی بود.

امیدی با بیان اینکه مبلغ فروش اینترنتی فروشگاه پایان هر روز به حساب آن‌ها واریز می‌شود اضافه کرد: در گذشته برای ایجاد قرارداد با فروشگاه‌ها هزینه دریافت می‌شد که سازوکاری طولانی داشت، اما اکنون رایگان بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی یادآور شد: هم اکنون پست با ۴۸ فروشگاه فروش اینترنتی در سطح استان قرارداد دارد که این ظرفیت می‌تواند چندین برابر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار