مدیرکل استاندارد کرمانشاه تأکید کرد:
محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد کرمانشاه عنوان کرد: باید با تبلیغات گسترده، تولید و استفاده مصالح دارای نشان استاندارد در جامعه نهادینه شود چرا که بی تفاوت بودن نسبت به این مهم خیانت به نسل های آینده است.
کد خبر: ۸۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد کرمانشاه محمودرضا نیازی عنوان کرد: هيئت محترم وزيران لزوم استفاده از محصولات ساختماني داراي پروانه كاربرد علامت استاندارد  در امر ساخت و ساز و الزام پايش مصالح ساختماني مصرفي در بناها توسط مهندسين ناظر ساختماني را به تصویب رسانده است.
نیازی افزود: شهرداري و سازمان نظام مهندسي ساختمان به عنوان مجريان و ناظران پروژه‌هاي عمراني در امر ساخت و ساز كه در ميان مصالح ساختماني تأثير اساسي در دوام و پايداري سازه‌ها دارند، وظیفه نظارتی ایفا می کنند.
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از ارسال نامه ای به شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اساس این نامه سازندگان ابنيه داراي پروانه ساختماني از سوی شهرداری مكلف می شوند تا تمام مصالح ساختماني مورد نياز در پروژه‌هاي عمراني را از شركت‌هايي كه داراي پروانه كاربرد علامت استاندارد هستند تهيه نمايند.
نیازی با بیان اینکه می بایست درساخت و ساز ها نسبت به استفاده از مصالح استاندارد توجه شود، ادامه داد: اداره کل استاندارد کنترل تولید، توزیع و تمرکز و فروش مصالح ساختمانی را با جدیت در دستور کار قرار داده است.
نیازی اضافه کرد: باید با تبلیغات گسترده، تولید و استفاده مصالح دارای نشان استاندارد در جامعه نهادینه شود چرا که بی تفاوت بودن نسبت به این مهم خیانت به نسل های آینده است.
نیازی در پایان خاطرنشان کرد: فهرست توليدكنندگان داراي پروانه كاربرد علامت استاندارد و تحت پوشش اين اداره كل در سطح استان به تفكيك فرآورده بر روي تارنمای خبری اداره كل استاندارد استان كرمانشاه به آدرس Kermanshah.isiri.org  موجود است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار