می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
کد خبر: ۸۴۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 19 April 2020
شهید رضا نوروزى در وصیت‌نامه خود آورده است: در دنیا هدفتان را فراموش نکنید که همانا هدف ما رضاى خداست پس بندگی او را کنید و به مادیات توجه نکنید.

به گزارش فارس ، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رضا نوروزى:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام بر رزمندگان ثابت و استوار همچون کوه، سلام بر پیر جماران نائب بر حق مهدى (عج) صاحب‌الزمان و یار و یاور منتظران.

من به پدر و مادرم که حق بزرگى بر گردن من دارند سلام مى‌رسانم، پدرجان و مادر عزیزم مرا حلال کنید.

پدر و مادر عزیزم این چند روزى که در دنیا در حال حرکتید هدفتان را فراموش نکنید که همانا هدف ما رضاى خداست، انسان براى عبادت و بندگى خلق شده نه براى اینکه غرق در مادیات باشد، بالاترین عبادت‌ها و معنویت‌ها در جبهه‌ها وجود دارد من حتم دارم که در این راه (اسلام) شهید مى‌شوم از این موضوع به هیچ وجه ناراحت نباشید، چون شور و شوق حسین (ع) ما را دیوانه کرد.

ما مى‌خواهیم از این طریق یا با پیروزى به کربلا برویم یا خود امام حسین (ع) بیاید بالاى سر جنازه‌مان آخر مگر او سرور و آقاى شهیدان نیست هر چند گناهکاریم ولى بعنوان یک سرباز گناهکار هم پاسداری‌مان را قبول دارد.

یک سفارش به تمام جوانان مسلمان خصوصا برادران بسیجی دارم که امام زمان (عج) را تنها نگذارید امام زمان (عج) را بى‌یاور نگذارید امام و آقا خودش فرموده که واجب است وگرنه امام عزیز و نور چشممان امام خمینى اعلام نمی‌کرد، به جبهه حق علیه باطل پشت نکنید. ندای ملکوتى امام عزیزمان، خمینى کبیر را لبیک بگویید. در نماز جماعت شرکت کرده و در نماز سیاسى- عبادى جمعه شرکت کنید.

بدانید امام زمان (عج) خودش توى جبهه‌هاى مشرف به شهر مندلى آمد و دست یکى از برادران را گرفت و با هم رفتند تمامى شهر را گشتند ما که بجز سلاح‌هاى سبک چیزى در مقابل آن همه تجهیزات دشمن نداریم، فقط امدادهاى غیبى است که ما را در مقابل دشمن‌هاى اسلام پیروز مى‌گرداند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار