مدیر کل ، معاونان ، مشاوران و مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند .
کد خبر: ۸۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 27 August 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از  روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، حضرت آیت ا.. مجتهد شبستری در این دیدار از رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی یاد کرد و گفت : کار صدا و سیما مهم و بسیار با ارزش است و اگر رسانه ملی صالح باشد جامعه را نیز صالح می کند .

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی وظیفه اصلی صدا و سیما را اطلاع رسانی و گسترش اخلاق و ارزش های اسلامی خواند و ضرورت توجه به محتوا و تولید برنامه های جذاب برای جذب مخاطب و استفاده بیشتر از قصه های قرآنی و اسلامی در برنامه های صدا و سیما را یادآور شد و افزود : صدا و سیما باید از نیروهای صالح استفاده کند که دشمن شناس بوده و در مسیر ولایت باشند .

وی با بیان اینکه رسالت رسانه ملی رسالت پیامبران ، شهدا و ولایت است بر توجه ویژه دولت و مجلس برای تقویت بودجه این سازمان تاکید کرد و خاطر نشان شد : اگر بودجه های فرهنگ اصیل بهبود پیدا کند خیلی بهتر از این است که ما به فکر توسعه زندانها باشیم .

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی ، ایرانی و انقلابی تصریح کرد : باید به داشته‌های فرهنگی خود توجه کنیم و به مبانی فرهنگی‌ خود اصالت بخشیده و تلاش کنیم تا فرهنگ اصیل کشورمان در جامعه حفظ شود ، دولت مردان نیز باید در این زمینه بودجه لازم را تامین کنند .

در ادمه این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در گزارشی با تشریح راهبردهای اجرایی رسانه در استان ، تلاش برای افزایش مخاطبان و توسعه پوشش دیجیتال در شهرستانها ، توجه به برنامه های دینی و معارفی و ارزش های اسلامی را بیان کرد و پیگیری مشکلات مردم و توجه به کیفیت و جذابیت برنامه ها را در کنار کمیت از جمله سیاست های مرکز برشمرد . سید محسن لطیفی به افزایش 7 درصدی مخاطبان در سه ماهه اول سال 94 اشاره کرد و افزود : بیشتر مخاطبان شبکه سهند اخبار ساعت 23 شب را که به زبان آذری است پیگیری می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار