کد خبر: ۸۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 27 August 2015

استاندار البرز گفت: استان البرز شاهد اعلام آمادگی کشورهای همسایه و عقد قرداد مشارکت سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در آیین افتتاح واحد صنعتی تولید محصولات بهداشتی ساوجبلاغ اظهار داشت: استقبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان قابل توجه است لذا در این راستا یکی از اولویت‌های ما تدوین بسته سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: براساس تدابیر انجام شده به زودی بسته‌های سرمایه‌گذاری در استان آماده می‌شود تا ما از داخل استان پیشنهادات را به سرمایه‌گذاران خارجی داده و تصمیم گیرنده نهایی برای توسعه استان باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در دوران پساتحریم به سر می‌بریم تا پیش از توافقات کالاهای تولیدی در بازار رقابت قرار نداشت، اما امروز که پسا تحریم است، این سئوال مطرح می شود که آیا کالاهای تولیدی داخل باز هم بدون رقیب خواهد بود؟

استاندار البرز تصریح کرد: بهترین شیوه در شرایط فعلی ارتقای سطح کیفی کالاها در رقابت با تولیدات مشابه خارجی است.

طهایی بابیان اینکه کشور ما دارای جوانانی مستعد و خلاق است افزود: باید از نیروهای تازه نفس و کارآمد در مسیر توسعه صنعت و تولید استفاده کرده و این مهم را به شکوفایی و رشد بیش از پیش برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: باید اقتصاد کشور را با توسعه صنعت و تولید ارتقا دهیم و ضعف‌های موجود در این زمینه را از بین ببریم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید توجه ویژه و اساسی به صنعت و تولید کشور داشته باشیم بیان داشت: صاحبان صنایع باید در تولید کالاهای خود دقت و تلاش بیشتری داشته باشند و با کیفیت افزایی به کالاهای خود در جلب رضایت مشتریان کوشاتر عمل کنند.

طهایی گفت: باید در رقابت با بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و با عرضه کالاهای با کیفیت مسیر توسعه و تحولات را در این بخش شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار