مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران بر کیفیت‌بخشی و عمق بخشیدن ارزش‌های دینی و اخلاقی در آموزش و پرورش تاکید کرد.
کد خبر: ۸۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 27 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حسین کمالی ظهر امروز در جلسه شورای پروژه مهر که در آموزش و پرورش چالوس تشکیل شد، با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و امام خمینی (ره)، اظهار کرد: آن چیزی که برای خدمتگزاران نظام مهم است اقتدار ملی است که در گرو ارتباط با خدا و مردم محقق می‌شود.
وی با تاکید بر کیفیت‌بخشی و عمق بخشیدن ارزش‌های دینی و اخلاقی در آموزش و پرورش، افزود: توجه و توکل به خدا، اعتماد به نفس، تلاش برای دست‌یابی به نتیجه، دقت در کارها، تلاش برای علم‌جویی، رعایت آداب اجتماعی، نظم در وقت و برنامه‌ریزی، نظافت، رعایت نوبت و احترام به دیگران از جمله ارزش‌های دینی و اخلاقی یک جامعه اسلامی است که مدیران و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت در کنار سایر فعالیت‌های پروژه باید برای آن برنامه‌ریزی دقیق جذاب و تاثیر‌گذار داشته باشند.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: امروز اگر ما بخواهیم در رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه تعلیم و تربیت حرکت مفیدی انجام داده و به موفقیتی برسیم باید با خدمت خالصانه و مشتاقانه پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و برای کیفیت‌بخشی و عمق بخشیدن به ارزش‌های دینی و اخلاقی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تمام وجود تلاش کنیم.
 وی با تاکید بر اینکه در طول تابستان برای آغاز سال تحصیلی در ابتدای مهرماه برنامه‌ریزی و ساماندهی تحت عنوان پروژه مهر انجام می‌شود که در ارزشیابی و اثر‌بخشی بسیار مهم است، بیان کرد: قبل از اجرای این حرکت ارزشمند ما شاهد پاره‌ای ناهماهنگی در بازگشایی مدارس بودیم ولی با ایجاد این ستاد رویکردی مهم اتفاق افتاد و هر موضوع به موقع و قبل از شروع سال تحصیلی بررسی و برطرف می‌شود.
کمالی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در مدارسی که در زمینه پروژه مهر فعالیت داشتند، خاطر‌نشان کرد: در سایه این اقدامات موثر در زمینه پروژه مهر شهرستان چالوس توانست در سال گذشته رتبه نخست پروژه مهر را به‌خود اختصاص دهد.
وی در پایان با اشاره به اهمیت پروژه مهر به جهت گستردگی موضوع در سطح ملی، گفت: با توجه به اینکه این کار در سطح گسترده و ملی است، بنابراین حضور همه مسئولان و دلسوزان در برنامه‌ریزی، پشتیبانی و حمایت از آن ضرورت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار