کد خبر: ۸۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 28 August 2015


فرماندار رودبار از کلنگ‌زنی سد دیورش پس از هفته دولت جاری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث سد دیورش به‌زودی آغاز می‌شود.
خبرگزاری فارس: آغاز عملیات اجرایی احداث سد دیورش در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید محمد احمدی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای اسطلخ‌جان بخش رحمت‌آباد و بلوکات این شهرستان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات مسئولان به مردم است اظهار کرد: شاخص آب شرب روستایی رودبار در ابتدای فعالیت دولت جدید کمتر از 60 درصد بود و اکنون به 70 درصد ارتقا پیدا کرده است.

وی به عقب‌ماندگی در حوزه گازرسانی رودبار نسبت به شاخص استانی اشاره کرد و افزود: نیاز است جبران عقب‌ماندگی‌ها در رودبار را داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه رودبار در حوزه گازرسانی 30 درصد نسبت به شاخص استانی عقب‌ماندگی دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان مربوطه به شاخص استانی برسیم.

فرماندار رودبار خواستار جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه بهسازی و آسفالت راه روستایی در این شهرستان شد و بیان کرد: امیدواریم تا سال 95 عقب‌ماندگی‌های رودبار جبران شود.

وی از افتتاح 103 پروژه و طرح هم‌زمان با هفته دولت در رودبار خبر داد و گفت: 63 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

احمدی با اشاره به ارتقای 33 درصدی تعداد پروژه‌های افتتاحی نسبت به سال گذشته در رودبار، خاطرنشان کرد: 44 درصد نسبت به اعتبارات هزینه شده افزایش داریم.

فرماندار رودبار به افتتاح 46 میلیارد تومان پروژه در سفر محمدعلی نجفی استاندار گیلان به این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: 10 پروژه آبرسانی روستایی، 11 پروژه گازرسانی روستایی و چهار فرستنده دیجیتال با حضور استاندار گیلان در رودبار افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی رودبار با یک‌هزار میلیارد تومان از طریق فاینانس خارجی در رودبار در حال احداث است، اظهار کرد: یک‌هزار نفر برای احداث نیروگاه مذکور فعالیت می‌کنند و هنگام بهره‌برداری 100 نفر اشتغالزایی دارد.

احمدی از کلنگ‌زنی سد دیورش پس از هفته دولت جاری خبر داد و افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث سد دیورش به‌زودی آغاز می‌شود.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه مشکل آب هفت شهر این شهرستان با افتتاح سد دیورش در سه سال آینده جبران می‌شود، بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای آبرسانی به روستاهای رودبار انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار