فرماندار بهار از راه اندازی خانه فرش در بهار خبر داد و گفت: صندوق کار آفرینی امید در پرداخت تسهیلات خود‌ اشتغالی و مشاغل خانگی محدودیت پرداخت ندارد.
کد خبر: ۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ 28 February 2015

فرماندار بهار از راه اندازی خانه فرش در بهار خبر داد و گفت: صندوق کار آفرینی امید در پرداخت تسهیلات خود‌ اشتغالی و مشاغل خانگی محدودیت پرداخت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهار، محسن مرادی ‌پناه  در کار گروه اشتغال و سرمایه ‌گذاری شهرستان با بیان این مطلب که رفع مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین اهداف کار گروه اشتغال است، گفت: رفع مشکلات صنایع تبدیلی و صنعتی در سطح شهرستان نیازمند مدیریت قوی است.

مرادی ‌پناه افزود: تبعات و نتیجه حل مشکلات بنگاه‌ های اقتصادی را می توان در زندگی مردم مشاهده کرد.

وی با بیان این مطلب که صندوق کار آفرینی امید در پرداخت تسهیلات خود ‌اشتغالی و مشاغل خانگی محدودیت پرداخت ندارد، اظهار داشت: صندوق کار آفرینی امید در صورت داشتن شرایط لازم وام ‌های خوبی پرداخت می کند.

مرادی ‌پناه بیان کرد: دستگاه ‌های اجرایی نیز باید موارد مناسب را برای دریافت وام، معرفی کنند.

حمایت از سرمایه ‌گذار رونق دهنده اشتغال است

وی با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران، گفت: بانک ‌ها باید با سرمایه گذاران تعامل داشته باشند زیرا حمایت از سرمایه گذار رونق دهنده اشتغال در حوزه های مختلف از قبیل صنعت است.

فرماندار بهار خواستار روان‌ سازی در پرداخت تسهیلات به طرح‌ های پشتیبان شد و گفت: طرحهای قابل توجیه برای دریافت تسهیلات باید حمایت و موانع و مشکلات موجود در پرداخت تسهیلات مرتفع شود تا پیگیری ‌های انجام شده با خروجی یعنی پرداخت تسهیلات و رونق کسب و کار همراه باشد.

مرادی‌ پناه افزود: با توجه به اینکه بخش لالجین از توابع شهرستان بهار پتانسل ‌های بالقو ه‌ای دارد و به عنوان پایتخت سفال و سرامیک ایران به شمار می‌ رود، شناسایی و تفکیک کارگاههای فعال در بخش صنایع دستی، مغفول مانده است.

وی بیان کرد: باید اشتغال کارگاه‌ ها و ظرفیت ‌ها و مشکلات احصاء شود تا بتوانیم در بهبود بخشی، کیفیت بخشی و استاندار د‌سازی آنها وارد شویم.

خانه فرش در بهار راه‌اندازی می‌شود

مرادی‌ از راه ‌اندازی خانه فرش در شهرستان بهار خبر داد و گفت: خانه فرش به زودی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف فعالیت و انسجام بخشی نقشه های قدیمی و به روز کردن آنها و احیای فرش سنتی شهرستان بهار، راه اندازی می‌ شود.

وی روند کار گروه اشتغال را مثبت ارزیابی کرد و اعلام داشت: در یک ‌ماه گذشته مشکلات ۷ واحد صنعتی و اقتصادی در شهرستان بهار رفع شده است که این مهم در مقوله اشتغال بسیار موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار