مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: سازمان بیمه سلامت وظیفه حمایتی و نظارتی در حوزه بیمه را بر عهده داشته و هیچ گونه خدمات تلفنی ندارد وهر گونه تماس با شهروندان مبنی برارائه خدمات با دریافت کارت بیمه سلامت جعلی و غیر قانونی است.
کد خبر: ۸۴۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 06 May 2020

به گزارش تابناک، حسین بانک افزود: با توجه به افزایش خدمات سازمان بیمه سلامت در حوزه الکترونیک، شرکت‌ها و افراد سودجو با سوء استفاده از مشکلات مردم در پرداخت برخی هزینه‌های درمان غیر پایه و تکمیلی، ضمن تماس با خانواده‌ها و معرفی خود به عنوان نماینده وزارت بهداشت یا سازمان بیمه سلامت، در قبال اخذ وجه کارت بیمه سلامت ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد با استفاده از شیوه‌های بازاریابی یا تهدید و اجبار به ثبت نام و دریافت کارت تخفیف خدمات درمانی، موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد نارضایتی نسبت به سازمان بیمه سلامت شده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: دفترچه بیمه سلامت فقط از طریق ثبت نام اینترنتی در پرتال سازمان بیمه سلامت یا مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد قابل دریافت خواهد بود. بانک اظهار کرد: بیمه شدگان مطلع باشند دسترسی به اخبار و اطلاعات این سازمان از طریق پرتال اطلاع رسانی و مبادی رسمی از جمله صدا وسیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب صورت می‌گیرد و مردم در دام این افراد شیاد نیفتند. شهروندان جهت اطلاع از آخرین اخبار به پرتال اطلاع رسانی سازمان مراجعه کرده یا با سامانه پاسخگویی 1666 سازمان بیمه سلامت تماس بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار