کد خبر: ۸۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 29 August 2015


رئیس هیئت کشتی گیلان از کسب رتبه سوم بانوی کشتی‌گیر این استان در مسابقات کشتی گراپلینگ بانوان قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

نقی هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کسب موفقیت بانوی کشتی‌گیر استان اظهار کرد: آزاده علیزاده با وزن 64 کیلوگرم در مسابقات کشتی گراپلینگ بانوان قهرمانی بزرگسالان کشور موفق به کسب عنوان سومی شد.

وی افزود: مسابقات مذکور با حضور 39 کشتی‌گیر در قالب 11 تیم شهریور جاری در تهران برگزار شد و علیزاده توانست با غلبه بر حریفان خود مقام سوم را به دست آورد.

رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه مجتبی اصغری دیگر کشتی‌گیر گیلان در بخش آقایان به رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی دعوت شده است، تصریح کرد: این رقابت‌ها از امروز و فردا در شهر سارایوو بوسنی برگزار می‌شود.

وی گفت: اصغری در وزن 69 کیلوگرم از شهرستان رشت با دعوت فدراسیون کشتی ایران برای شرکت در رقابت‌های مذکور اعزام شده است.

هدایتی در ادامه به معرفی نفرات برتر رقابت‌های کشتی قهرمانی گیلان جوان آزاد با حضور 170 کشتی‌گیر پرداخت و یادآور شد: این رقابت‌ها در سالن جهان پهلوان تختی لشت‌نشا برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: رامین محسنی‌پور، امیر نوروزی، عارف کاظمی، میلاد حسنی‌پور، علیرضا رضوانی، معین شفقی، امیرحسین میربابشاهی و فرزام مسلمی در رقابت‌های کشتی قهرمانی گیلان جوانان آزاد برتر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار