فرماندار نوشهر با بیان اینکه نگاه‌ها به قانون البرز مرکزی در نوشهر کارشناسانه‌تر باشد، گفت: خدمات دولت باید به نحو مطلوبی برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 30 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: رویکرد دولت در راستای خدمت صادقانه و افزایش روحیه نشاط و امید برای مردم بوده و است و به همین منظور تلاش‌های بسیار زیادی برای تحقق سیاست‌های دولت یازدهم در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم شده که قابل تحسین است.
فرماندار نوشهر افزود: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال در مجموع 400 میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف افتتاحیه و کلنگ‌زنی در حوزه‌های بهداشت و درمان، راه روستایی، گازرسانی به کجور و... صرف شده و این در حالی است که اعتبارت سال گذشته فقط 8.5 میلیارد تومان بوده است و تنها حدود 60 درصد آن تخصیص یافته بود.
قمی تصریح کرد: کارکرد شهرستانی با رقم 400 میلیارد ریال یک اتفاق بسیار ارزشمند است که هم بخش خصوصی و هم بخش دیگر دولتی در آن حضور داشتند و تحقق این امر مهم در سایه همدلی و همت تمامی مجموعه‌ها و دستگا‌ه‌های شهرستانی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 145 میلیارد و 212 میلیون ریال طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان نوشهر به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: در بخش آسفالت راه روستایی شهرستان نوشهر یک نهضت خوبی به راه افتاد و در یک سال اخیر 34 کیلومتر راه روستایی با مشارکت بخش خصوصی، دولتی و نیز مشارکت مردمی انجام شده است.
قمی‌اویلی با تأکید بر اینکه خدمات دولت باید به نحو مطلوبی برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: 10 پروژه عمرانی در بخش کجور از جمله افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی روستای دوآب، بهره‌برداری از آبیاری تحت فشار کشاورزی روستای بسطام، آسفالت راه روستایی زانوس، هنی‌سک به نیچکوه، پروژه آب‌رسانی به روستاهای خوشل و فیروزکلا، بهره‌برداری از سیستم تقویت ولتاژ برق‌رسانی به روستاهای اویل، لاشک و لرگان از پروژه‌های افتتاحی و بهره‌‌برداری شده در هفته دولت در بخش کجور با اعتبار 20 میلیارد و 160 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
وی به محدودیت‌های قانون البرز مرکزی در شهرستان نوشهر اشاره کرد و افزود:‌ باید نگاه‌ها در این زمینه کارشناسانه‌تر باشد و آمایش سرزمینی در این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا سرمایه‌گذاران براساس همان بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.
فرماندار نوشهر گفت:‌ برخی کشورهای اروپایی حتی سرسبزتر از استان مازندران هستند، ولی صنایع زیادی هم در آنجا فعالیت دارند و مشکلی هم ایجاد نمی‌کند و بنابراین باید در حوزه قانون البرز مرکزی نگاه جدیدی صورت گیرد تا این منطقه از نظر توسعه و آبادانی و مشارکت سرمایه‌گذاران رونق بیشتری پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار