کد خبر: ۸۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 31 August 2015


استاندار گیلان گفت: شاخص بیکاری در گیلان 5.5 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری فارس: کاهش 5.5 درصدی شاخص بیکاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، محمدعلی نجفی عصر امروز در مراسم افتتاح شرکت تولید آب معدنی کولاک‌آور سیاهکل با قدردانی از رسانه‌ها در پوشش برنامه‌های هفته دولت جاری، اظهار کرد: رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌های انجام شده توسط مسئولان به دولت کمک کردند.

وی در ادامه به رونق و شکوفایی جامعه در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: از ورود سرمایه‌گذاران برای توسعه گیلان استقبال می‌کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه برطرف شدن موانع تولید و تسهیل برای تولید از برنامه‌های دولت است، تصریح کرد: شاخص بیکاری در گیلان 5.5 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی برطرف کردن مشکلات محور دیلمان به پیرکوه را از خواسته‌های مردم عنوان کرد و گفت: تسهیلات لازم برای برطرف کردن مشکلات مردم باید فراهم شود.

نجفی از تلاش رسانه‌های گیلان در اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های دولت در این استان قدردانی کرد.

رحیم حیدری فرماندار سیاهکل نیز در مراسم مذکور از افتتاح 35 طرح عمرانی با اعتبار 23.4 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: در آخرین روز از هفته دولت 21 میلیارد تومان پروژه در سیاهکل افتتاح شده است.

به گزارش فارس، شرکت کولاک‌آور سیاهکل تولیدکننده آب معدنی و بطری پریفورم با ظرفیت تولید سالانه 35 هزار تن با اشتغالزایی 28 نفر در زمینی به مساحت 9 هزار و 250 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 124 متر مربع در جاده دیلمان‌ ـ سیاهکل افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار