کد خبر: ۸۶۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 09 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنگوی دستگاه قضایی درباره حکم عامل افشای محل تردد سردار سلیمانی گفت: «سید محمود موسوی مجد» فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به اعدام محکوم شد.

وی در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده است یکی از جاسوسان سازمان سیا اخیرا به اعدام محکوم شده، آیا صحت دارد، گفت: در مقدمه لازم است که دو نکته را یکی در مورد آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی و دیگری در مورد خودمان مورد اشاره قرار دهم. آن‌ها تلاش‌های جدی برای مداخله در امور کشور ما از جمله با تکیه بر فناوری اطلاعات و انجام جاسوسی انجام می‌دهند. سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های هوشیار در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به خوبی فعالیت‌های آنان را رصد می‌کنند و عناصر فریب خورده‌ای که به دام آن‌ها می‌افتند، مورد شناسایی قرار می‌گیرند و دستگیر و محاکمه می‌شوند. قوه قضاییه نیز با قاطعیت در این قبیل از موارد رسیدگی می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: اخیرا فردی به نام آقای سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی و بویژه حوزه نیرو‌های مسلح از جمله سپاه پیروزمند قدس و اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.

اسماعیلی ادامه داد: شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور اخیرا این حکم را تایید کرده و به زودی حکم این فرد اجرا می‌شود و هم او به سزای اعمالش خواهد رسید و هم اربابان او قاطعیت و صلابت و اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار