استاندار ایلام به مناسبت درگذشت حاج محسن چناری پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری و از رزمندگان شاخص دوران دفاع مقدس استان ایلام پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 16 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

اسطوره‌های صبر و مقاومت یکی پس از دیگری از میان ما پر می‌کشند و ما را در غم و اندوه فراقشان می‌گذارند و آن هنگام که صبر از ساحت ایمان خانواده ‌های معظم شهدا حرمت می‌جوید، سخن از وصف بزرگی شکیبایان قاصر می‌ماند.

این بار نیز خبر درگذشت حاج محسن چناری پدر بزرگوار شهیدان والامقام حمزه و جعفر چناری، داغدارمان کرد.

شهیدانی که با الهام از مکتب سرخ تشییع و در راه اسلام و انقلاب خم به ابرو نیاوردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده‌های معزز ایثارگران به‌ویژه خانواده محترم مرحوم چناری از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسألت دارم.

امید که به فضل خداوند در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرند.

حاج محسن چناری پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بامداد امروز سه‌شنبه به دیدار حق شتافت و به فرزندان شهیدش پیوست.

وی که به همراه فرزندان شهیدش در عملیات‌های دوران دفاع مقدس نظیر والفجر مقدماتی حضور داشته است پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: آیین تشیع پیکر پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری صبح فردا چهارشنبه ۲۸ خردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.

اسدالله تولیده افزود: آین آیین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۹:۳۰ از محل میدان امام خمینی(ره) ایلام تا سپاه ناحیه شهرستان ایلام برگزار خواهد شد.

شهید حمزه چناری در ۱۹ تیرماه سال ۶۴ و شهید جعفر چناری در ۲۵ شهریور سال ۶۴ در منطقه چنگوله به درجه رفیع شهادت نایل آمدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار