همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد.
در بسته خبری امروز به مرگ یک چوپان پس از دزدیده شدن گوسفندانش جلوی دیدگانش ودر روز روشن،صحبت های مسئولین آموزش وپرورش چرام در خصوص نامه درج شده در همین سایت و در آخر
کد خبر: ۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 02 September 2015

تابناک کهکیلویه وبویراحمد در بسته خبری امروز به مرگ یک چوپان پس از دزدیده شدن گوسفندانش جلوی دیدگانش ودر روز روشن،صحبت های مسئولین آموزش وپرورش چرام در خصوص نامه درج شده در همین سایت و در آخر به موضوع ورود گرد وغبار به برخی مناطق استان می پردازیم.

مرگ چوپان پس از دزدیده شدن گوسفندان

تابناک کهگیلویه وبویراحمد:در یکی از روستا های اطراف شهرستان کهگیلویه مردی 56 ساله که در حال چوپانی گوسفندان خود بود ناگهان متوجه توقف خودرویی می شود که سرنشینان خودرو در روز روشن وجلوی چشمانش اقدام به دزدیدن گوسفند می کنند. چوپان بیچاره پس از دنبال کردن دزدان و به نتیجه نرسیدن از این کار در همانجا سکته کرده و فوت می کند.گزارشها حکایت از پیگیری این پرونده در نیروی انتظامی دارد. ضمن اینکه این گزارش هنوز بطور رسمی از طرف نیروی انتظامی اطلاع رسانی نشده که احتمالا به خاطر روشن شدن ابعاد ماجرا وشاید برخی دلایل امنیتی باشد. ولی از طرف برخی افراد محلی این خبر تایید وگویا پرونده شکایت آن در نیروی انتظامی در حال پیگیری می باشد.اخیرا در استان برخی اتفاقات ناخوشایند به وقوع می پیوندد که قبل از مباحث امنیتی لازم است به بعد فرهنگی این اتفاقات توجه بیشتری شود.

کلیه کارهای انجام گرفته قانونی بوده است

در پی درج نامه ای در سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مبنی بر (نامه جمعی از فرهنگیان شهرستان چرام به مدیرکل آموزش وپرورش استان) خبرنگار تابناک در پیگیری نسبت به موارد مطرح شده در این نامه با مراجعه به آموزش وپرورش شهرستان چرام سوالات مطرح شده در این نامه را با معاونین وکارشناسان این اداره مطرح کرد که همگی آنها بر قانونی بودن اقدامات خود تاکید و هر گونه شائبه ویا تخلف را رد کردند. معاون آموزشی آموزش وپرورش چرام در خصوص بکارگیری بازنشستگان اعلام کرد که این موضوع در شورای سازماندهی تصویب وسپس به اداره کل آموزش وپرورش ارسال و پس از موافقت آنها اقدام به بکارگیری این نیروها شده است.در بقیه موارد مطرح شده هم اظهار شد که کلیه اقدامات قانونی می باشد و هیچگونه اقدام خلافی انجام نگرفته است.

ورود مهمان ناخوانده به برخی شهرستان های استان

برخی شهرهای استان از صبح امروز شاهد گردو غباری نسبتا شدید بوده است. تصاویر رسیده به دست تابناک کهگیلویه وبویراحمد،حکایت از شدت این پدیده در برخی از شهرستانهاست. گزارش خبرنگار تابناک از لیکک حکایت از غلظط بالای ریزگردها در این شهرستان است.

این پدیده مهمان شهر گچساران هم شده است .لازم به توضیح است به علت همجواری شهرستانهای لیکک وگچساران با استان های خوزستان وبوشهر،این دو شهرستان به عنوان دروازه ورود گرد وغبار از همسایگان جنوبی وغربی به حساب می آیند.

همچنین در شهرهای چرام ودهدشت به نسبتی کمتر این پدیده جوی حضور خود را بر هوای محیط نمایان کرده است. با توجه به کم بارشیهای امسال خصوصا در بعضی شهرستانهای جنوبی تر وگرمسیری استان واز بین رفتن پوشش های گیاهی و بایر ماندن زمین های کشاورزی این پدیده شدت بیشتری پیدا کرده است.

تصاویر تکمیلی


عکس:مهدی جشانزاده

تابناک کهگیلویه وبویراحمد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار