پرسپولیس در صورت پیروزی برابر فولاد 59 امتیازی می‌شود و تنها عاملی که مانع قهرمانی این تیم خواهد شد، دو بازی معوقه فولاد است.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 18 July 2020

پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل فولاد می‌تواند زودتر از موعد به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر دست یابد و پوکر کند.

 آنا، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد و در این بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. این دیدار قرار بود پنج‌شنبه شب برگزار شود اما به دلیل مشکلات ایجاد شده از سوی ویروس کرونا برای فولاد با 48 ساعت تأخیر برگزار می‌شود.

سرخ‌پوشان تهران با 56 امتیاز در صدر جدول هستند و با توجه به شکست تیم‌های سپاهان و شهر خودرو، فرصت بسیار خوبی نصیبشان شده تا با شکست فولاد بیش از هر زمان دیگری به چهارمین قهرمانی متوالی دست پیدا کنند. در جدول رده‌بندی پس از پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، شهر خودرو، استقلال و فولاد با 44، 42، 41 و 39 امتیاز دوم تا ششم هستند. البته امتیاز سپاهان و شهر خودرو با یکدیگر برابر است و تفاضل گل نماینده اصفهان بهتر است.

پرسپولیس در صورت پیروزی برابر فولاد 59 امتیازی می‌شود و تنها عاملی که مانع قهرمانی این تیم خواهد شد، دو بازی معوقه فولاد است. با این حال یک تساوی در هفته بیست و ششم هم باعث خواهد شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل به پوکر قهرمانی دست یابند. البته فولاد هم در بازی‌هایی که در هفته‌های اخیر انجام داده نتایج بسیار خوبی گرفته ‌و بدون تردید حریف آسانی برای سرخ‌پوشان نیست. برتری نماینده خوزستان این تیم را 42 امتیازی می‌کند و با توجه به اینکه دو بازی معوقه، فولاد می‌تواند با پیروزی در آن بازی‌ها، به رده دوم صعود کند و به‌رغم اینکه شانسی برای قهرمانی ندارد اما با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

هر دو تیم در این بازی غایبانی دارند اما از کیفیت مسابقه کم نمی‌کند و مصاف پرسپولیس و فولاد با توجه به عملکردی که دو تیم در هفته‌های اخیر داشتند، جذاب و تماشایی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار