موزه گرمابه علی‌قلی ‌آقا با تولید مجموعه پادکست‌هایی درباره عناصر محله در شهرسازی قدیم ایران، می‌کوشد تا علاقه‌مندان را با عناصر یک شهر ایرانی آشنا ‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 19 July 2020

رضا منجمی، مدیر موزه گرمابه علی‌قلی ‌آقا با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه این مجموعه پادکست‌ها به عناصر محله در شهرسازی قدیم ایران می‌پردازد، برای آن نام «جهانواره» را انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: این مجموعه پادکست‌ها به عناصر گوناگونی پرداخته که شماره اول یا جهان اول آن، درباره گرمابه، ۱۵ تیرماه منتشر شد.

مدیر موزه گرمابه علیقلی آقا با بیان اینکه شماره‌های بعدی مجموعه پادکست‌های جهانواره قرار است به عناصر دیگری از محلات در شهرسازی قدیم بپردازد، ادامه داد: این عناصر شامل زورخانه، محله، کاروانسرا، سقاخانه، چارسو و... خواهد بود که شماره دوم آن با موضوع زورخانه، یکم مرداد منتشر می‌شود.

منجمی با اشاره به استفاده از نویسندگان و گویندگان حرفه‌ای در تولید این پادکست‌ها اظهار کرد: مخاطب پادکست‌های جهانواره افراد علاقه‌مند به این موضوعات هستند که شاید لزوماً در این حوزه متخصص هم نباشند که بر همین اساس متن پادکست‌ها تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: متن این جهانواره‌ها توسط متخصصان حوزه‌های گوناگون آماده و در استودیو ضبط شده که هر دو هفته یک‌بار در دو اپلیکیشن «شنوتو» و «Castbox» منتشر می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار