با ۱۷ رای؛
در پی برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان سمنان با حضور مسئولانی از فدراسیون و ورزش و جوانان استان، حسین زرگر داور بین‌المللی به عنوان رئیس هیئت فوتبال سمنان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 20 July 2020

حسین زرگر رئیس هیئت فوتبال استان سمنان شد

به گزارش تابناک سمنان: پس از ماه‌ها کش و قوس و و تأخیر عجیب و غریب در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در پی حواشی پدید آمده پیرامون ریاست رضا علی رئیس سابق هیئت فوتبال استان سمنان، که به ابقای وی به عنوان سرپرست هیئت تا برگزاری انتخابات منتهی شد، بالاخره انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بهاروند سرپرست فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد حسین زرگر داور نامی فوتبال استان سمنان و کشورمان با ۱۷ رأی از ۲۰ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان سمنان انتخاب شد.

انصراف یک نامزد رد صلاحیت نامزد دیگر

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه این مراسم گفت: برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان چهار نفر نام نویسی کردند که رضا علی رئیس سابق هیئت رد صلاحیت شد و سه نامزد دیگر شامل آل بویه، جلالی و زرگر به دور نهایی راه یافتند.

مجتبی جان علی با بیان اینکه ساعتی به انتخابات هیئت فوتبال استان سمنان با حضور مسئولان هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های این استان، آل بویه از نامزدی انصراف تا انتخابات بین داریوش جلالی و حسین زرگر برگزار شود که در نهایت زرگر با ۱۷ رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان سمنان برای چهار سال انتخاب شد.

حسین زرگر داور سمنانی و خوش‌نام کشور است که به خصوص قضاوت‌های او در لیگ برتر در سال‌های اخیر بار دیگر سبب مطرح‌شدن نام سمنان در جوامع فوتبالی کشور شده است.

این انتخابات البته پایانی بر دوران حاشیه‌ای ریاست رضا علی بر هیئت فوتبال استان سمنان نیز بود موضوعی که به عقیده بسیاری سبب شده بود تا فوتبال استان سمنان در این حواشی دوران نوعی رکود شود. حاشیه‌هایی که حتی در برنامه ۹۰ نیز مطرح شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار