برفها آب شد
سئوال اینجاست که چرا خود اعضای جامعه هتلداران و مراکز اقامتی هزینه و مدیریت برگزاری جشنواره زمستانی را متقبل نمی شوند و نگاهشان صرفا به دستگاه های دولتی از جمله اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری دوخته شده است؟!
کد خبر: ۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 28 February 2015

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی که کمتر از سه هفته تا آغاز عید نوروز مانده است، جشنواره زمستانی امسال سرعین برگزار نشد.

جشنواره زمستانی سرعین در سالهای گذشته سه دوره برگزار شده بود و با وجود انتقادهایی که به محتوا و شیوه برگزاری آن در هر سه دوره شد، هر کدام از این سه دوره از جذابیت ها و بازتاب قابل ملاحظه ای برخوردار بودند.

به گفته جعفر بذری مدیرعامل جامعه تاسیسات اقامتی استان اردبیل این جشنواره قرار بود امسال نیز همچون سال گذشته به مدت یک ماه و طی بهمن و اسفندماه در سرعین برگزار شود که به دلایل نامشخص و مبهم هنوز به مرحله اجرا درنیامده است.

بارش برف سنگین در هفته گذشته فرصت مناسبی برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین بود و جا داشت با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان که در دی ماه گذشته از بارش سنگین برف در اسفند ماه خبر داده بود، برنامه ریزی های لازم برای استفاده حداکثری از این بارشها صورت می گرفت.

اما حالا برفهایی که باریده بودند رفته رفته دارند آب می شوند و به نظر می رسد با توجه به محدودیت زمانی باقیمانده تا فصل بهار، امسال جشنواره زمستانی سرعین برگزار نخواهد شد. بنابراین بهتر است مسئولان از حالا به فکر برگزاری جشنواره نوروزی در سرعین و دیگر مناطق استان باشند.

اگر چه برگزار نشدن جشنواره زمستانی سرعین با انتقاد هتلداران و اعضای جامعه تاسیسات اقامتی استان مواجه شده است اما سئوال اینجاست که چرا خود اعضای جامعه هتلداران و مراکز اقامتی هزینه و مدیریت برگزاری این جشنواره را متقبل نمی شوند و نگاهشان صرفا به دستگاه دولتی میراث فرهنگی و گردشگری دوخته شده است؟!

به نظر می رسد جامعه هتلداران می تواند با کمک نیروهای توانمند بومی و موسسه های فرهنگی منطقه و بدون تقبل کردن هزینه های گزاف دعوت از خوانندگان و هنرمندان کشوری ، برنامه ریزی بهتری را با محوریت تبلیغات جاذبه های گردشگری سرعین در فصل زمستان داشته باشد.

وقتی شهرداری اردبیل توانست جشنواره آدم برفی را با کمترین هزینه و تبلیغات برگزار کند و این همه آدم را به ورودی شورابیل بکشاند ، از جامعه هتلداران انتظار می رود با امکانات اقامتی که در اختیار دارند بدون اتکاء به دولت از عهده مدیریت برگزاری یک جشنواره آبرومند یک هفته ای برآیند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار