فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف سه تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 03 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی حین انجام ماموریت و گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو وانت نیسان فاقد پلاک حامل چوب مظنون شدند.
وی افزود: ماموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه هر دو دستگاه خودرو را متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه موفق شدند سه تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در این ارتباط متهمان به نام‌های علی ـ الف و محمد تقی ـ ن دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
گنجیان‌مقدم همچنین از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سرقت احشام با بیش از 15 فقره سرقت خبر داد و افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام به روش‌های یکسان در سطح شهرستان آمل، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با تشکیل اکیپی ویژه دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی دو عضو از اعضای اصلی باند سارقان احشام به نام‌های یاسین ـ الف 30 ساله و سعید ـ ی 29ساله را در مخفیگاه‌شان شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 15 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان آمل اعتراف کردند.
گنجیان‌مقدم افزود: در این ارتباط ماموران با شناسایی سه مالخر و دستگیری آنها احشام مسروقه را از آنان کشف و ضبط کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار