جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، گفت: اقتدار ایران در مذاکرات بین المللی مدیون رشادت‌های شهدا است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 04 September 2015
 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم از نکا، سردار سید مرتضی میریان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت محمد غلام نژاد (منتظر قائم) در مسجد جامع شهرستان نکا اظهار داشت: امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم.
جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، گفت: اقتدار ایران در مذاکرات بین المللی مدیون رشادت‌های شهدا است.
وی افزود: شهدا زنده و ناظر اعمال و رفتارما هستند که باید مراقب عمل خود باشیم و آنها را در روز قیامت شفیع خود قرار دهیم.
جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: برای نابودی ضد انقلابی در کشور، شهید منتظر قائم و همرزمانش چندین ماه جنگیدند تا خاک این مملکت به دست نا اهلان نیفتد.
میریان بیان داشت: در طول تاریخ به دلیل بی صلاحیتی شاهان این مملکت، خاک این کشور تجزیه شد و به دست کشورهای دیگر افتاد اما با پیروزی جمهوری اسلامی ایران توانستیم قدرتمندانه از خاک وطن دفاع کنیم.
وی افزود: متاسفانه شاهانی که بر کشور ما حکومت داشتند با کوچک‌ترین تحریم و تهدید در مقابل استکبار تعظیم می‌کردند و تسلیم می‌شدند, اما به برکت خون شهدا اکنون همین کشورهای استعماری خودشان در یک طرف میز مذاکره نشستند و طرف دیگر فقط ایران است.
میریان گفت: این اقتدار را مدیون شهدا هستیم که باجانفشانی‌های خود ایران را مقتدرانه در دنیا سرافراز کردند.
وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد شهدای ما در وصیت نامه‌های خود بر پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشتند, افزود: اگر رزمندگان ما مسیر را درست رفتند به دلیل آن است که رهبر و ولی خوب و مقتدری داشته و اکنون نیز باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم تا آسیبی به نظام و کشور ما نرسد.
جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: خط امام و ولایت معلوم است, خط خدا و حق است، هر کس در این راه باشد خط او مشخص و پیروز است و هرکس از این خط فاصله بگیرد سر انجامی نخواهد داشت.
میریان بیان داشت: دشمنان با استفاده از ابزارهای گوناگون و اسلام تقلبی داعش، تکفیری سعی دارند اسلام هراسی را در دنیا ترویج کنند و اسلام را اینگونه به دنیا معرفی کنند که ببینید مسلمان قرآن می‌خواند و سر می‌برد.
جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران، می‌خواهند اسلام هراسی را در جامعه ترویج کنند، آنها می‌ترسند مردم جهان با اسلام واقعی آشنا شوند زیرا اسلام واقعی زیباست و مردم با آشنا شدن با آن به دین مبین اسلام گرایش می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار